מריה קארי הגיעה לביקור לישראל. על הביקור סיפרה כתבת רכילות אפרת וכטל: "חיכיתי לבואה של מריה קארי ונדהמתי לגלות את הבוטוקס בפניה. שום דבר לא זז בפנים שלה. היא דיברה על הטיול המשותף עם התאומים שלה בארץ ושאלתי אותה לטיפים לביונסה שרק נולדו לה תאומים. היא ענתה 'אני לא נותנת טיפים, אני נותנת מתנות'".

"היא סיפרה כמה קשה לגדל תאומים והודתה לי על שאלה", מתארת וכטל, "מריה קארי נראית פשוט אישה. היא אמנם מלאה אבל היא לא דוגמנית. היא נראה מאד יפה ושמורה היטב, היא מתלבשת בהתאם לגופה והיא מאד חמודה ומצחיקה. היא השתעשעה ודיברה על ארוחת הערב עם שרה וביבי ועל הכסף הרב שלה. אנשים שעושים את מה שהם אוהבים - זה כנראה מתבטא על הפנים שלהם".


מריה קארי עושה סלפי באירוע. צילום: קיץ ברבנר

בנוסף התייחסה כתבת פנאי פלוס לשמועות על שמות התאומים של ביונסה: "על פי השמועות שהשם של הבן הוא שון, כמו שמו האמיתי של JAYZ ושם הילדה B ,שזהו הכינוי של ביונסה".

איריס קול הופתעה מהשמות וטענה: "איך אפשר לגרום לילדים לפתח אישיות משל עצמם כשהם נקראים על שמות ההורים שלהם?" השיבה לה אפרת: "לביונסה וג'ייזי יש ליינאפ של בגדים, דיסק על שמם, בובות בדמותם, אני לא מבינה מדוע לקרוא לילדיהם על שמם גם כן. מסתבר שזו תופעה מוכרת בארצות הברית".


עריכה: איתמר זיגלמן