האכזבה בקרב המעריצים גדולה מאוד. מאות ישראלים שרכשו כרטיסים להופעות המתוכננות לא יודעים מה יעלה בגורלם. רק בימי רביעי וחמישי האחרונים ביצעה אדל שתי הופעות בוומבלי לעיני 98 אלף צופים, אולם אתמול בבוקר ציפתה לרבבות מעריציה הנאמנים אכזבה מרה, כאשר התגלה כי הזמרת מבטלת את שתי ההופעות הנוספות שתוכננו לה באצטדיון, אף שהכרטיסים אליהן נמכרו זמן רב מראש.




"לומר שאני שבורת לב יהיה לשון המעטה", כתבה אדל בפוסט נוגע ללב. "שני הלילות האחרונים בוומבלי היו המופעים הגדולים והטובים ביותר בחיי. לחזור הביתה לתגובות כאלה מהקהל אחרי זמן רב בדרכים עושה משהו שבחיים לא חשבתי שישפיע עלי כך, זה 'העיף אותי'. עם זאת, נאבקתי בקול שלי בשני הלילות. הייתי צריכה להתאמץ הרבה יותר מאשר כרגיל".





הזמרת בת ה־29 סיפרה כי ההחלטה לבטל את המופעים, האחרונים שתוכננו עבורה השנה, התקבלה בהמלצת רופא אף־אוזן־גרון. היא שיתפה את מעריציה בלבטים הקשים שאיתם התמודדה: "אני כבר נעזרת בסטרואידים ובעזרים שונים למיתרי הקול שלי. שקלתי לבצע את ההופעה בשבת, אבל לא סביר שאצליח לעשות זאת. אני לא יכולה להתפרק כך לפניכם וללכת משם בצורה כזו. אני כל כך נואשת לבצע את ההופעות האלה שאפילו חשבתי על מימיקה, רק כדי להיות איתכם ולפניכם. אבל מעולם לא עשיתי זאת ולעולם לא אעשה. זו לא תהיה אני האמיתית שם".



אדל. צילום: Getty images
אדל. צילום: Getty images



בחודשים האחרונים פיזרה הזמרת הפופולרית, שזכתה בשנים האחרונות באין ספור פרסים בעולם המוזיקה, רמזים רבים על כוונתה להפסיק לחלוטין את הופעותיה בשל פגיעה מתמשכת במיתרי הקול.