זה היה רק טבעי שאחת מאלילות הפופ הלוהטות בעולם תעלה לבמה ביום הכי חם בשנה ובלבוש מינימלי. הטמפרטורות הגבוהות בשעות הערב המאוחרות והלחות שהרקיעה לשחקים, ממש לא הפריעו לכ־55 אלף צופים משולהבים שהגיעו אמש לרקוד ולהזיע יחד עם הכוכבת. בכל זאת, מדובר בפעם הראשונה שאלילת הפופ מגיעה לישראל.  
בריטני עלתה לבמה עם רקדני הליווי שלה קצת אחרי השעה 21:00, כשלראשה כובע צילינדר ירקרק ובגד גוף תואם, ופתחה את המופע עם הלהיט Work Bitch. אחריו צעקה לקהל המשולהב: “הלו תל אביב, בואו נרים את המאדר פאקינג גג” ועברה לסדרת להיטים, ביניהם Womanizer , Break the Ice , ו־Piece of Me , שהוא גם שם סיבוב ההופעות של בריטני. אחר כך החליפה בריטני את הלוק מירוק לאדום זוהר, שהתלבש היטב על שני להיטיה הגדולים: Oops I Did it Again ו־Baby One More Time ואז עברה לבגד גוף שחור.



זה הזמן לציין לטובה את מפיקי המופע, שלא לקחו סיכון והציבו במקום עשרות עמדות ריענון לחלוקת מים קרים לקהל, ללא עלות. על גבי המסכים הוקרנו מפעם לפעם תזכורות לקהל הגדול לשתות מים. באופן חריג ומיוחד, אושרה גם הכנסת בקבוקי מים מפלסטיק בכל הגדלים והוכפל מערך מד”א בפארק. יותר מ־240 פרמדיקים היו שם אתמול.

שערי הפארק נפתחו כבר בשעה שש בערב. חצי שעה אחר כך עלתה לבמה הדי.ג’י דלית רצ’שטר לסט עמוס להיטים. למופע החימום נבחר אליעד, שהרכיב מופע שכלל את הרפרטואר שלו. אבל כל זה היה רק המתאבן לדבר האמיתי, לנסיכת הפופ, שהוציאה במהלך 20 שנות קריירה להיט אחר להיט. ורובם היו שם איתה, על הבמה: Gimme More, Scream & Shout, Toxic, I’m A Slave 4 U, Crazy ורבים אחרים. 
ואם חשבנו שהוויכוח המעייף על פלייבק בהופעות פופ מוצה כבר מזמן, ספירס נשאלה על כך והודתה שבהופעות נעשה שימוש בפלייבק לצד שירה בלייב. אחרי ההופעה האנרגטית שלה, ברור  שהיא גם יכולה להפליא גם בקריירת ריקוד. ובינינו, הרי באנו בשביל השואו.  



אחרי יום וחצי בישראל, שכללו ביטול פגישה עם ראש הממשלה, גיחה עמוסת פפארצי לכותל ועוד ביקור פחות מתוקשר, אבל מאוד אופנתי, בכיכר המדינה בתל אביב, המריאה ספירס (36) ללוס אנג’לס, ובכך תם הסיבוב האסיאתי שלה. מי שפספס ומעוניין לראות אותה בהופעה, ייאלץ להרחיק עד לאס ואגס, שם היא תמשיך את סדרת המופעים המרהיבה שלה, עם עוד 11 הופעות חיות.




בריטני ספירס בהופעה. צילום: פלאש 90