לאחר שהזמר עומר אדם הודיע כי לא יופיע בשבת במסגרת הפסטיגל, וזכה לקבל ביקורת על כך, טען מבקר המוזיקה חגי אוזן בתכניתה של איריס קול בתחנת הרדיו 103FM כי "אם אמן היה נכה והיה נדרש למיקום מסוים ותנאים מסוימים להופעתו לא היו טוענים שמדובר בכפייה". הוא הוסיף כי "אלו שמבקרים את עומר אדם על זה מפגינים מוסר כפול".



"עומר אדם הוא אמן ואדם חופשי והציב תנאי שהוא לא מופיע בשבת. אם מנגד אמן היה מתנגד להופיע בהתנחלות היו מריעים לו בשמאל. אם אמן היה נכה והיה נדרש למיקום מסוים ותנאים מסוימים להופעתו - לא היו טוענים שמדובר בכפייה".



לדבריו, "המוסר הכפול מגיע עכשיו מאלו שרוצים את החופש. זהו אינו תכתיב ממשלתי או ממסדי, אלא בחירה של אמן. אני מגיע מבית דתי, ואני בעד לא להופיע בשבת. עומר אדם לא רוצה להופיע בשבת וזו זכותו. לעומר אדם יש כוח והמפיקים רוצים אותו, ולכן הוא יכול להשפיע. הפסטיגל מתרחש במהלך חופשת חנוכה המיותרת, ביום שבת לא יהיה פסטיגל. לא קרה כלום".




"ביום שישי יצאה כתבה על נסרין באולפן שישי, שבה היא הודתה למירי רגב, ואמרה שהיא ציונית ואוהבת את המדינה שלה. במהרה יצאו אבירי השמאל והתייחסו לנושא. זה מדהים כמה השמאל מנסה ורוצה לתסרט את הערבים הישראלים לפי הדרישות שלו. אם אתה נגד הכיבוש אתה הופך להיות ערבי מחמד".

על שרת התרבות מירי רגב אמר כי "היא האישה המזרחית שעומדת בראש הקודקוד. אם מירי רגב תפגוש אותי אני בספק אם היא תזהה אותי. אני איש ימין ויש לי ביקורת, אך אני רואה המון מוזיקאים ערבים ישראלים מצליחים. ניתן לראות כמה ההצלחה היא האמירה הפוליטית שלהם, ושהם רוצים להשתלב ולהיות חלק מהעסק. הם רוצים גם להיות חלק מההובלה". לסיום הוסיף: "השמאל מזמן הפך אותי להיות הכלבלב של הימין והשרת של אייל גולן. שיקפצו לי כל אלו שטוענים זאת. חיו ותנו לחיות".

עריכה מטעם 103FM: איתמר זיגלמן