עוד לא הספקנו להתאושש מהופעתה של בריטני ספירס שלשום בפארק הירקון, שלא לדבר על תכנית החיסכון ששברנו כדי לממן את המופע של רדיוהד - והיום (רביעי) אנחנו מתבשרים כי אמן בינלאומי נוסף הולך להצטרף לרכבת המוזיקאים שחורכת את אדמת הקודש.





אמן ההיפ שון פול מגיע לארץ, במסגרת מופע שיתקיים ב-22 באוגוסט בלייב פארק, ראשל"צ. הזמר יופיע בישראל במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי חדש. פול מוכר בזכות להיטים כמו "She Doesn't Min, "She Doesn't Mind" ו-"No Lie" כמו גם שיתופי פעולה עם השמות הכי חמים בעולם המוזיקה ביניהם ביונסה, ריאהנה, סיה, ורבים אחרים.


שון פול בישראל. צילום: יח"ץ
שון פול בישראל. צילום: יח"ץ


פול פרץ לתודעה ב-2002 עם הצלחת אלבומו "Dutty Rock" בעיקר בזכות השירים "Gimmie The Light" ו- "Get Busy" שדורגו בפסגת מצעדי הפזמונים. נכון להיום, אמן ההיפ-הופ והרגאטון הוציא שישה אלבומי אולפן, החמישה האחרונים כולם היו מועמדים לפרס הגראמי.



פול מגיע לישראל, כחלק מיום מופעים מיוחד, שיתקיים כאמור 22.8 ויכלול שמות מובילים בסצנת ההיפ-הופ הישראלית, האולטראס – שיצרו את הלהיט "מסיבה בחיפה", אביאור מלאסה המוכר הזכור להיט "קיץ", אמן הביטבוקס והשורד שגיא ברייטנר, Vini Vici, פלד, קטריקס ודורון ביטון, טליסמאן, Warriors וסטפן.