יכול להיות שהשם מאלומה לא אומר לחלקכם הרבה, או מעלה זיכרון של כמה צלילים לטניים ותנועות אגן עם שאקירה, אבל הזמר הקולומביאני הצליח לעשות מה שלא בריטני ספירס ולא ג'סטין ביבר הצליחו, והפיל את אתר מערכת מכירת הכרטיסים להופעה הקרובה שלו בישראל. "לקוחות יקרים, כמות הלקוחות שמבצעים רכישה ברגע זה גדולה ולא ניתן להיכנס עכשיו לאתר..." ו"תקלת מערכת: שגיאה פנימית" הן ההודעות שמקבלים הלקוחות המנסים החל מהשעה 16.00 (שעת פתיחת מכירת הכרטיסים) לרכוש כרטיסים להופעתו של MALUMA בלייב פארק ראשון לציון.





כזכור, חואן לואיס לונדוניו אריאס, הידוע יותר בשם הבימתי שלו מאלומה, שם הבמה שלו הוא מאלומה והוא נקרא על שם משפחתו, אמו מארג'י, אביו לואיס ואחותו מנואלה, הוא לקח 2 אותיות משמו של כל אחד וכך נוצר שמו. די אם נזכיר את Chantaje, הלהיט הענק של מאלומה ו
שאקירה שהוביל את מצעדי ההשמעות בכל רחבי העולם, או את "Felices los 4" שגרף מעל 620 מיליון צפיות ביוטיוב, כדי להבין שמדובר בתותח כבד, ובעל בסיס מעריצים לא מובטל גם בישראל.



מאלומה - הודעת שגיאה באתר.



הוא נולד לפני 23 שנים במדיין שבקולומביה ופרץ לתודעה לפני שבע שנים עם להיט רדיו מקומי, Farandulera. חברת המוזיקה Sony Music זיהתה את הפוטנציאל והחתימה אותו מיד.



הפריצה הבינלאומית שלו הגיעה עם הסינגל La Temperatura, שהתברג היישר לצמרת המצעד הלטיני של בילבורד. זה היה רק עניין של זמן עד שכוכבי על כמו 
ריקי מרטין, טליה ושאקירה יזהו את הפוטנציאל הגלום ב"ילד" ויהפכו אותו לכוכב הלטיני החם ביותר כיום בעולם.