שרית חדד נמצאת באחת התקופות העמוסות והיצירתיות בקריירה שלה, עם הריון מתקדם, התעניינות תקשורתית גוברת ואלבום שזכה לביקורות מעולות. היום (שני) היא משחררת סינגל נוסף מתוך "שרה שרה", בו היא מפגינה את היכולות הווקאליות שלה בשיר שקט ועדין במיוחד.



זהו למעשה הסינגל האחרון מהאלבום "שרה שרה" שהגיע למעמד פלטינה. כמו כל השירים בדיסק, הסינגל שנקרא "וואיי וואיי " מלווה בקליפ, הפעם מדובר באחד מרגש ואינטימי במיוחד, שביים עוזי ג'ורג' ובו תוכלו לצפות בשרית חושפת כשרון נוסף בנגינה על הפסנתר. "וואי וואי" מצטרף לסינגלים "למה לי", " בלי שביקשתי " ו"היית איתה" מתוך האלבום שכבשו את הרדיו.





"האלבום נקרא כך, גם כי קוראים לי שרה וגם הוא מזכיר לי את ים לי שרה וגם הוא מזכיר לי את אימי ששרה לי כשהייתי קטנה. האלבום מחזיר אותי הביתה, בבית שרה תמיד שרה ושרה זו שרית", סיפרה חדד לדידי הררי בראיון שערך עמה ב-103FM, תקופה קצרה אחר הפרסום על ההריון.



כאשר נשאלה שרית איך סיפרה למשפחתה על ההיריון, ענתה: "עשינו ארוחה, כולם באו מהמשפחה. כמובן שלא אני בישלתי אלא הייתי הסו שף. כולם הגיעו אכלנו ושרנו. לא ראו כלום זה היה ממש בהתחלה. כשכולם היו קצת עייפים אחרי שהראיתי להם קליפים והשמעתי להם שירים מהאלבום החדש. עלה נושא ההריון לאוויר ואז הודעתי להם שאני בהריון. הם היו מופתעים. אחי חשב שאני עובדת עליו, כי אני המצחיקנית של הבית".

"כולם בכו וחיבקו אותי. אני בת הזקונים של אימא שלי, היא התרגשה מאד למרות שיש לה כבר נכדים ונינים. הרבה שואלים איך נכנסתי להיריון. את זה אני מעדיפה לשמור לעצמי. אני יודעת שזה מסקרן את כולם. שימשיך לסקרן", אמרה הזמרת.