רק לפני שלוש שנים הוא גינה את ישראל בחריפות - וכעת, כשבתו בת מבקשת כרטיס להופעה של הזמר הישראלי, הוא משנה כיוון ביחס שלו לארץ הקודש - וההופעות שבה. כוכב "מהיר ועצבני", טייריס גיבסון העלה לאינסטגרם וידאו של בתו מבקשת ליום הולדתה ארבעה כרטיסים להופעה של אייל גולן בישראל. כמובן שמלך הזמר הים תיכוני נענה לבקשה ויזמין אותה אישית להופעתו הקרובה.



 

My daughter speaks fluent Hebrew she's in Israel and today is her birthday and I might need you guys help in making my daughter's birthday wish come true..... He's a local artist in Israel help!!!!! Feeling the pressure........ Happy 10th birthday angel you have changed my life forever and ever and ever....

A post shared by TYRESE (@tyrese) on


טייריס דארל גיבסון מוכר לחלקכם כזמר רית'ם אנד בלוז וראפר, אבל את תהילתו הגדולה הוא השיג כשחקן קולנוע בסדרת הסרטים המצליחה "מהיר ועצבני" ובטרילוגיית "סרטי רובוטריקים". גיבסון הוא גם דוגמן לשעבר, זוכה פרס המוזיקה האמריקאית ומועמד לשני פרסי גראמי, הוא הוציא 5 אלבומים, מהם אחד זכה למעמד אלבום פלטינה.



גיבסון אומנם מציג היום סימני חיבה לישראל, אך לא כך היה המצב לפני שלוש שנים, במהלך מבצע צוק איתן, אז כתב: "זה לא מתקבל על הדעת. יש מלחמה בפלסטינה, וילדים ומשפחות חפות מפשע מופצצות ונהרגות. אני לא אדם פוליטי. אני לא בעניין של עימותים מקומיים, אני לטובת האנשים... אני מקווה שהפוסט יציג את מה שבאמת קורה... המטרה של הפוסט היא להביא לתפילה ופעולות למען שלום עולמי". נקווה שהפעם, הכוכב לא ישנה את דעתו.