61 אלף צופים, שלוש וחצי שעות, 30 מעלות ו-65% לחות. אם תשאלו את אקסל רוז, סלאש ושאר חברי גאנז אנד רוזס - אלו החומרים שמהם עושים מופע רוק.  

חברי הלהקה והגיטרות שלהם ניסרו את הלילה והפציצו בלהיט אחרי להיט, בהם: Sweet Child O' Mine, November Rain, Welcome to the Jungle, don't cry, live and let die, it's so easy, paradise city. אגב, למי שתהה, מתברר שבשלוש שעות וחצי אפשר גם להשמיע שירים פחות מוכרים. אחרי שהשאירו טעם רע בפה לעשרות האלפים שראו אותם בפארק ב-1993, אקסל רוז וחבריו שבו לתל אביב במטרה מוצהרת לשנות את הזיכרון המר ולהפציץ בהופעה מרשימה.

סלאש. צילום: קיץ ברבנר
לא מעט מהחברים שהזיעו בפארק הירקון לא חלמו שיזכו לראות בלייב את ההופעה של מי שנחשבת לאחת מלהקות הרוק הגדולות בכל הזמנים. לא סתם נקרא הטור הנוכחי not in this life time. גם אקסל רוז וסלאש לא האמינו שאיחוד כזה אפשרי, לאור מערכת היחסים ביניהם, שידעה בעיקר מורדות. ירית הפתיחה לסיבוב ההופעות נשמעה באפריל האחרון בפסטיבל קואצ'לה שמתקיים מדי שנה בקליפורניה ומאז צפו במופע למעלה משני מיליון אנשים. אגב, הקרע בין הסולן לגיטריסט שלו, שנמשך קרוב ל-20 שנה, כנראה כבר התאחה, כי הכימיה ביניהם הייתה מושלמת.

בלסטון הפקות לא תיארו לעצמם כי הביקוש למופע יהיה כל כך גדול, ובתחילה הם נערכו לקונצרט של 50 אלף איש "בלבד". רק בחודש האחרון, לאור הדרישה, הגדילו את מספר הכרטיסים למקסימום האפשרי – 61 אלף איש. טרפת הכרטיסים רק גברה ככל שהתקרבה שעת ההופעה, עם לא פחות מ-6,000 אנשים שהצטרפו לרשימת המתנה בתקווה נואשת לזכות באחד הכרטיסים המיוחלים. בדף הפייסבוק של האירוע נצפו פוסטים קורעי לב של אנשים שמחפשים כרטיסים לבן החייל, ליום ההולדת של הבת. כמה מהם יצאו מאושרים במיוחד מהמופע אמש אחרי שקנו כרטיסים מהמעריצים הדתיים של גאנס אנד רוזס, שנאלצו למכור אותם לאחר שהתברר כי ההופעה הוקדמה לשעה שמונה בערב, חצי שעה לפני צאת השבת.

במהלך ההופעה, אישה כבת 39 שניסתה לטפס על במת המופע מצידה האחורי, נפלה, נחבלה בראשה ונפצעה באורח בינוני. היא פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב והיא מטופלת בחדר הטראומה. המשטרה הודיעה מאוחר יותר כי האישה הייתה שיכורה.

בנוסף אליה, חובשים ופרמדיקים של מד"א, שאבטחו רפואית את המופע, העניקו טיפול רפואי לכ-65 בני אדם שסבלו מהתעלפות, התייבשות, חולשה, תשישות וחבלות , מהם שניים שפונו להמשך טיפול בבית חולים איכילוב, כולל כאמור האישה שסבלה מחבלות.