הפסטיבל האלקטרוני DGTL שמקורו בהולנד יגיע לארץ לראשונה באוקטובר, באירוע שיתקיים בפארק הירקון, בשיתוף עיריית תל אביב יפו והייניקן. בשונה מאירועים שמכילים הד ליינר אחד בלבד - די. ג'יי מצליח שמובל את הערב, לצד אמנים פחות מוכרים, הפסטיבל שמתקיים מדי שנה באמסטרדם, סאן פאולו וברצלונה, הוא אירוע המציג שורה של השמות הגדולים בעולם המוזיקה האלקטרונית לצד התגליות הטריות ביותר.



עשרות די.ג'ייז ואמנים מובילים מהארץ והעולם מג של אמנות, מוזיקה, תאורה ותפאורה. הפסטיבל יציג שלוש במות עם תוכן מוזיקלי משובח בכל רגע נתון, את אחת הבמות יאצור הצמד הישראלי רד אקסס שכיכב על פסגות הפסטיבלים הגדולים בעולם וביקש לייבא את החוויה לישראל.





לאחר שמאות אלפי אנשים ביקרו בפסטיבלי DGTL באמסטרדם, סאו פאולו וברצלונה בשנים האחרונות, התחנה הבאה היא תל אביב. האירוע הוא פסטיבל יום וימשיך לאחר סיומו בגני יהושע לשורה של אירועים במועדונים המובילים בעיר: ברקפסט קלאב, אלפאבית, תדר, בוטלג ובית מעריב ויצבעו את כל העיר בצבעי DGTL.



בין האמנים:


מסאו פלקס Maceo Plex - אחד התקליטנים המבוקשים בעולם ולפי ההערכות של יודעים דבר הוא בדרך להיות מספר אחד הבא. מסאו התברג בשנה שעברה במקום הרביעי בדירוג הדי ג׳ייז היוקרתי ביותר של אתר Resident Advisor, בעל הלייבל Ellum, ובעל ערבי Mosaic שמתקיימים בפאצ׳ה באיביזה הנחשבים לאחד הליינים החשובים על האי.





מרסל דטמן Marcel Dettman
- הדי ג׳יי והמפיק מרסל דטמן, ממובילי סצנת הטכנו הברלינאית ואחד התקליטנים והיוצרים המשפיעים ביותר על סצנת הטכנו העכשווית העולמית, רזידנט של ה״ברגהיין״ ואולי האמן המזוהה ביותר עם המועדון. דטמן נשאר תמיד נאמן לשורשיו ולאינטרפרטציה שלו למוזיקה אלקטרונית עכשווית אותה הוא משלב עם אמנות.



ג׳ון טלאבוט John Talabot - אם יש אמן שגורם לריגוש בלתי פוסק בעולם הקלאב העולמי זה הדי ג׳יי והיוצר הספרדי ג׳ון טלאבוט. כבר באלבום הבכורה שלו "My Old School" שיצא בלייבל הנחשק פרמננט וקיישן ב 2009, הוא יצר שפה וסאונד שבעתיד יהיה מזוהה מאוד עם הסאונד הספרדי. הסאונד המיוחד והסקסי שלו, סוחף אחריו מיליוני מאזינים בכל העולם. הוא מנהל את הלייבל שלו היברן, ומופיע בבמות המרכזיות של פסטיבלי סונאר, פרימוורה ועוד.



הפסטיבל האלקטרוני DGTL
הפסטיבל האלקטרוני DGTL



רד אקסס - הצמד הישראלי שהפך בשנים האחרונות לסנסציה עולמית, עם סיבובי הופעות בלתי נגמרים בכל המועדונים והפסטיבלים החשובים בעולם, הופעות בברנינג מאן, פנורמה בר, קואצ׳לה ועוד, ורמיקסים ליוצרים הנחשבים בעולם. רד אקסס יקבלו מעמד של כבוד מיוחד, כאשר הם יאצרו במה משלהם עם חברים מהארץ ומכל העולם.




חמישי, 5.10.17, סוכות, מהצהריים עד הלילה, גני יהושע מכירת הכרטיסים תחל ביום רביעי 12/7 בשעה 10:00