הזמר המצליח אריק ברמן, שהחל את דרכו המוזיקלית בבית הספר 'רימון' וכבש את עולם המוזיקה עם שירים מצליחים כגון: 'המתוקות האחרונות שלי', 'ג'וני', 'לא הצלחתי להתאהב בך בשישית', סיפר לאיריס קול ברדיו 103FM על אלבומו החדש, שבניגוד לתקליט הראשון, עוסק בסביבתו ולא רק בו: "אני ניזון מאינפורמציה שאני מחפש שאינה זמינה לי ביום יום. מתישהו השכבה הראשונית מתחילה למצות את עצמה, וצריך לחפור עמוק יותר".





על הקליפ של שירו 'הלא כלום' בו משתתפים ח"כ אורן חזן, נתן זהבי, ליהיא גרינר ולירן 'חולצה אפורה', שיתף הזמר: "זהו קליפ מאד מוזר ומורכב. לעיתים אני מסתכל עליו ולא בטוח שאני מבין מה אני רואה. כשחשבנו על הקליפ והתחלנו במבצע הליהוק, לקחנו מי שהסכים להופיע. הבית הראשון של השיר מדבר על התקשורת, הבית השני מדבר על טייקונים ועל הריאליטי. רצינו להביא את האנשים שמסמלים את הדברים הללו. בסופו של דבר האנשים שהסכימו להשתתף בקליפ היו מאד מקסימים וזה מה שכל כך מבלבל במציאות". על הטקסט סיפר ברמן: "הטקסט של השיר שייך לד"ר הנרי אונגר. השיר נולד בעקבות המון הרצאות שלו בהם נכחתי. הוא מאד השפיע על השיר הזה ועל התכנים של האלבום באופן כללי".






עוד הוסיף הזמר: "השיר נקרא 'הלא כלום'. ככל שהזמן עובר ואני מסתכל על מה שקורה סביב וחושב שיכול להיות שאנחנו חיים בתקופה בה אנו לא יכולים לטעון עוד כי ידע ושכל, הם טובים, ו'הלא כלום' הוא רע. אני מבין היום שהאמירה הזו היא ישנה ושייכת לאנשים ישנים. כשפגשתי לראשונה את ליהיא גרינר בחדר האיפור שאלתי אותה מה היא חושבת על השיר והיא ענתה לי: 'הקשבתי לשיר והוא מצחיק. שיר על אמת'. בעולם נטול ערכים כמו היום אני לא מתיימר לשפוט, כל אחד בוחר את הערכים שלו ואף אחד לא יכול להגיד לו שהוא טועה. כולם צודקים וכולם טועים".



עריכה: איתמר זיגלמן