מלך הטראש הבלתי מעורער של ישראל, מי שכבש את היוטיוב עם תחתוני ספידו בוהקים וליריקה עמוקה, "אני כאן, אני פאן וסקסי אני חם, מצחיק וקרייזי", חוזר בקליפ חדש שלא ייתן לכם להירדם. כוכב הרשת אליעד מלכי, שמוכר בזכות להיטים כמו "סקסי טיים" ו"מאמי סונג" שגרפו מאות אלפי צפיות, ריקודים במקלחת ויותר מחוות מיניות מסרטון ממוצע באתר פורנו, הפך מזמן לאורח קבוע בתכנית "הצינור" כזמר הכי הזוי בישראל, וכעת, הוא מוציא קליפ חדש שמנסה להעלות את רמת הביזאר.



הקליפ לשיר "בננה סאונד" הוא קצת כמו חלום בלהות, שאי אפשר להוריד ממנו את העיניים (למרות שהן מתחילות לכאוב): אליעד מלכי מתעורר במיטה לצד שתי נשים, אחת מהן היא אושרת קקון, שאולי זכורה לכם מהאודישן הכושל לשיר "ברבי גירל" ב"הכוכב הבא".

אליעד מלכי. צילום מסך.
אליעד מלכי. צילום מסך.

אליעד מלכי. צילום מסך.
אליעד מלכי. צילום מסך.

אליעד מלכי. צילום: תום זואילי
אליעד מלכי. צילום: תום זואילי


משם אנחנו עוברים אל סצנה לגיטימית ביותר בה חמש נשים לשות את גופו החטוב של הזמר כשהוא מכוסה בקמח, ודואגות לשבור עליו כמה ביצים. בהתאם למסורת מלכי המפוארת, אי אפשר לוותר על סצנת מיטה הזויה שכוללת אריה מרקד, יותר מדי ספידו, ומישהו בתחפושת בננה.



אם חשבתם שכאן נגמר הפאן, מחכו לרגע בו מלכי נכנס,(שוב) בספידו לגיגית מתמרח הקצפת, וכל זה למילים החודרות, "הוא רוצה בננה ננה, היא רוצה בננה ננה, כולם רוצים בננה ננה, בואו נרקוד את זה". אה, ויש גם רקדניות ברזילאיות.