בשבועות האחרונים המאבקים על תואר הקליפ הנצפה בכל הזמנים, היו יכולים לפרנס פרק של "משחקי הכס": רק לפני חודש דיווחנו לכם כי אחרי חמש שנים בפסגה, הלהיט הקוריאני "גנגם סטייל" הוא כבר לא הווידאו הנצפה ביותר ביו טיוב, וכי השיר See You Again' של ויז קאליפה וצ'רלי פות' עקף אותו עם מ-2,896,000,000 צפיות.





הפעם, השיר שגנב את התואר, לא הצליח לשמור עליו חמש שנים, אלא 26 ימים בלבד, והיום הוחלף בלהיט "דספסיטו" של של דדי יאנקי ולואיס פונסי, שעל אף שהוא בכלל בספרדית – הצליח לכבוש את כל העולם, ונכון לכתיבת שורות אלו מחזיק ב-3,037,522,417 צפיות.





כעת, השיר והקליפ של 'גנגם סטייל' שהצליחו לכבוש את העולם כולו, ששייכים ל-PSY - אמן דרום קוריאני, שכעת ייאלץ להסתפק רק במקום השלישי במצעד הקליפים הנצפים של יוטיוב, כשמעליו נמצא נמצא הלהיט – 'See You Again' של ויז קאליפה וצ'רלי פות', שמפגר אחרי דספסיטו ב-30 מיליון צפיות.





על אף שהוא הלהיט הנצפה ביותר בעולם, דספסיטו נאסר להישמע במדינות מסוימות בעולם, כפי שסיפרנו לכם לפני שבוע. אם תבקרו במלזיה בזמן הקרוב, אל תצפו לשמוע את השיר ברדיו המקומי, והסיבה פשוטה: הצנזורה המלזית החליטה למנוע מהאזרחים במלזיה לשמוע את היצירה, ואסרה על השמעתה ברדיו ובטלוויזיה.



שר התקשורת המלזי התראיין בנושא ל-BBC ואמר כי השיר מלא ברמיזות מיניות ולכן הוא אינו ראוי לשידור בתקשורת המלזית, ובמיוחד בקרב ילדים.


אם תהיתם – במלזיה כלל לא דוברים את השפה של השיר, כך שרוב המאזינים לשיר אינם מבינים בכלל על מה הוא מדבר – אבל זה כנראה פחות מעסיק את השלטונות במדינה, שהסתפקו בדרך הקלה יותר – צנזורה.