הזמרת האירית שינייד או'קונור פרסמה סרטון בן 12 דקות, בו היא מודה כי היא אובדנית, סובלת מהפרעות נפשיות ומתגוררת במלון זול בניו ג'רזי. המוזיקאית בת ה-50, פרסמה סרטון אחר בשבוע שעבר, בו היא מספרת כי היא בודדה ומתאכסנת במלון דרכים בו היא משלמת 70 דולר ללילה, ו"נאבקת מדי יום כדי להישאר בחיים".



בסרטון נראת או'קונור, אמא לארבעה ילדים, במצב קשה, כשהיא בוכה ומעשנת, ואומרת שהיא "נלחמת כמו עוד מיליוני אנשים, במחלות נפש", ומוסיפה "אם זו הייתי רק אני, מזמן כבר לא הייתי כאן, הייתי חוזרת ישר לאמא שלי... אני לבד בעולם כבר שנתיים, כעונש על כך שאני סובלת מהפרעות נפשיות, אני כועסת שאף אחד לא לוקחת אחריות עליי".





"אין אף אחד בחיים שלי חוץ מהרופא הרופא הפסיכיאטר שלי, האדם המתוק בעולם, שאומר שאני גיבורה, וזה הדבר המזויין היחיד שמשאיר אותי חיה בימים אלו... וזה די פאטתי", הוסיפה הזמרת, "מחלת נפש, זה כמו סמים, לא אכפת לה מי אתה, ומה שנורא באותה המידה, היא הסטיגמה החברתית, שלא אכפת לה מי אתה. פתאום כל האנשים שאמורים לאהוב אותך ולדאוג לך מתייחסים אליך כמו חרא, זה כמו ציד מכשפות".



לפני כשנה,פרסמה פוסט בפייסבוק שנראה כמו מכתב התאבדות מנובמבר 2015, בו טענה שהיא לקחה מנת יתר של כדורים, אבל לבסוף היא נמצאה בריאה ושלמה.





או'קונור הפכה לכוכבת בינלאומית בשנת 1990 עם הלהיט "Nothing compares 2 u", שכתב לה הזמר פרינס, שמת לאחרונה, ככל הנראה ממנת יתר של סמים. היא הקליטה 10 אלבומי סולו אבל הגיעה לכותרות עם התפרצויות שנויות במחלוקת בקריירה שלה. ב-1992 היא קרעה תמונה של האפיפיור יוחנן פאולוס השני, במהלך שידור חי בטלוויזיה והייתה מבקרת קשה של הכנסייה הקתולית על טיפולה בשערוריית ההתעללויות המיניות בילדים.



או'קונור אמרה ב-2012 כי היא סבלה מ"התמוטטות רצינית", בגללה ביטלה סיבוב הופעות עולמי. בשבוע שעבר היא הייתה שוב בכותרות החדשות אחרי שטענה כי הקומיקאי האמריקני ארסניו הול סיפק סמים לפרינס, הזמר שמת בחודש שעבר. הוא הכחיש את הטענות נגדו ואמר כי הוא תובע את האם לארבעה, ילידת דבלין.