בתקופה בה פרשיות הטרדה מינית מרעידות את המדינה, ואנשים מפורסמים בעלי כוח והשפעה מועמדים לדין או נאלצים להתפטר מתפקידיהם, גם בהוליווד כך מסתבר, עולה הנושא החשוב לדיון ציבורי בזכות מקרים ציבוריים. טיילור סוויפט זכתה היום (שלישי) בתביעה שהגישה נגד הדיג'יי ושדרן הרדיו, דיוויד מולר, שדחף את ידו מתחת לחצאיתה וחפן את ישבנה ב-2013, כשהצטלמו יחדיו בדנבר. לאחר דיון שארך כארבע שעות, הכריע חבר המושבעים לטובתה של הזמרת ובית המשפט קבע כי השדרן יפצה אותה. גובה הפיצויים - דולר אחד בלבד.





כזכור, הדרמה שהעסיקה את תעשיית המוזיקה בעולם בחודשים האחרונים, סובבת סביב הזמרת וסביב מולר שנחשד כי הטריד אותה מינית. לטובת מי שאינו בקיא בפרטים - התקרית אירעה ב-2013, כאשר מפגש בין סוויפט לעיתונאים הסתיים בכך ששדרן הרדיו דחף את ידיו מתחת לחצאית של הזמרת. זו התלוננה נגדו, מה שהביא בסופו של דבר לפיטוריו. שדרן הרדיו לא הסתפק בכך ותבע את סוויפט, את אמה, ואת תחנת הרדיו בה עבד, על סך שלושה מיליון דולרים. סוויפט עצמה לא נבהלה, והגישה תביעת נגד – כאשר אתמול הסתיים המשפט שסוקר בכל כל התקשורת.



התמונה מדוברת: טיילור סוויפט ודייויד מולר


בהצהרות הסגירה בפרשה טען עורך דינו של מולר, גבריאל מקפרלנד, כי מרשו הנו איש מכובד בתעשייה, שלא היה מוכן לסכן את עבודתו ברדיו, שכללה משכורת של 150 אלף דולר בשנה, עבור רגע אחד בו יאחז בישבנה של הזמרת.



סוויפט טוענת כי החליטה לפנות לבית המשפט כדי להוות דוגמה עבור נשים אחרות שחוו מעשים משפילים שכאלה. וכך פרקליטה, דאגלס בלדרידג', אמר במהלך דברי הסיכום שלו כי סוויפט דורשת רק דולר אחד, בתביעת הנזיקין, כי לא היה לה רצון לגרום למולר לפשיטת רגל, ומטרתה הייתה להעביר מסר - והוא בהחלט עבר.