עולם המוזיקה לא ישכח את תמונת פניה הפצועות של ריהאנה, לאחר שבן זוגה דאז כריס בראון היכה אותה כשהיו בדרכם לטקס פרסי הגראמי של שנת 2009. בראון הסגיר את עצמו לאחר התקרית והואשם בתקיפה, וכעת, הוא החליט לדבר על האירועים בסרט דוקומנטרי העונה לשם: "כריס בראון: ברוכים הבאים לחיי".





בראון חושף כי הזוג נקלע לריב לאחר שהתגלה כי בחורה שהיה איתה בעבר, תגיע למסיבה שאחרי טקס הגראמי. "אנחנו היינו בלמבורגיני קטנה והיא התחילה להכות אותי, אני זוכר שהיא ניסתה לבעוט בי, ואז ממש הכיתי אותה, עם אגרוף סגור. כשראיתי את זה הייתי בשוק, שאלתי את עצמי - למה עשיתי את זה", סיפר הזמר.



בראון המשיך וסיפר כי ריהאנה החלה לירוק דם על פניו, מה שגרם לו להמשיך להכות אותה, ואז נוצר קרב של ממש במכונית - כל זאת בזמן שהזמר נמצא מאחורי ההגה. הקרב תפס תאוצה כאשר הזמרת תפסה את בראון באשכיו מה שהוביל אותו לנשוך אותה.





היום במבט לאחור, מספר בראון כי ההתנהגות הזו הייתה לא בסדר, אך הוא עדיין אוהב את ריהאנה. "היא איבדה את האמון בי, ניסיתי הכל - לא היה אכפת לה", הזמר סיים את הדברים ואמר כי הוא הרגיש כמו מפלצת. לסיכום, נאמר שאין ספק שטוב שהשניים האלה הפרידו כוחות, לפני שקרה אסון אמיתי.