זה עשור שעדי אולמנסקי, יוצרת וזמרת צעירה אך לא מתחילה, פעילה בסצינה בארץ, אולם נדמה שעם פריחתה האחרונה של המוסיקה האלקטרונית בישראל, היא מתחילה, לאט אבל בטוח, ליצור קונצנזוס סביבה ולהיות מהראשונות שהצליחו לעבור מהשוליים אל לב המיינסטרים. בגיל 23 עברה מירושלים לתל אביב והחלה לעבוד על המוסיקה שלה, תוך שיתופי פעולה בינלאומיים, בין השאר עם הראפרים קרטיס וויליאמס, KDC ובורגור. ב-5 השנים האחרונות הספיקה להוציא 2 מיני-אלבומים שזכו להצלחה והערכה, אך לאחרונה החליטה לגנוז אותם לחלוטין ולהתחיל מחדש.



"עברתי סוג של משבר כתיבה וחיפוש עצמי", סיפרה לי בראיון מיוחד ל'מעריב' לפני כחודשיים, "הרגשתי שאני רוצה לשנות כיוון מוסיקלי, ויותר לחשוף את האמת שלי ואת האדם שאני בחומרים החדשים, אז פשוט גנזתי אותם כמעט מכל מקום אפשרי".

שינוי הכיוון המוסיקלי כנראה עבד, כי לאחרונה אולמנסקי זכתה ללהיט ענק – "Snow" שנחרך בגלגל"צ והפך אותה לאחת הזמרות המבטיחות בסצינה האלטרנטיבית. עם זאת, היא עדיין מאמינה שהכוח האמיתי קיים באינטרנט: "יש לפלטפורמות האלה כוח אדיר כי אין שם סינון, ואפשר להגיע לתכנים מדהימים של יוצרים שכנראה לא בהכרח היו עוברים את הפילטר של רדיו וטלוויזיה".



היום, אחרי ציפייה ארוכה, משחררת אולמנסקי את הסינגל הראשון מאלבומה החדש – "Bombs Away", אותו כתבה, הלחינה והפיקה בניו יורק. השיר נכתב על הקושי האישי שבקבלה עצמית, בניגוד מוחלט לאורות הבמה וההצלחה במוסיקה, ועל ההתמודדות מול חוסר הסבלנות כלפי השונה והחלש בחברה המודרנית.

מלבד המסר, אולמנסקי מצליחה להביא ווייב חדש בשיר, שכולל, מלבד טקסט עמוק וגדוש במוסר השכל, גם לחן קליט, פופי, עכשווי ועדכני מאד (ביחס לעולם) שאף מקדים את זמנו בארצנו, ולהצדיק את מעמדה כאחת ההבטחות הגדולות של האלקטרו-פופ בארץ (ובכלל).