ננסי ברנדס, אחד הקומיקאי והמוזיקאים המוכשרים והעסוקים שהיו כאן, חזר לכותרות בשנים האחרונות בעקבות החיידק הטורף שתקף אותו ואיים על חייו, וגם בעקבות הפרידה מאשתו. אך נראה שהוא תמיד היה במוקד ההתעניינות בדרך כלשהי. ברנדס בכלל לא נולד בארץ, ועלה לישראל בגיל 28 לאחר שהיה כוכב מצליח ברומניה, עם להקת "Roșu și Negru" ("אדום ושחור"). בשנת 1974 נחת בבן גוריון והתיישב בתל אביב, ואת הקריירה המוזיקלית שלו החל מחדש בישראל כמלווה בפסנתר של זמרים כמו ריקי גל, אבי טולדנו, אילנית, צביקה פיק ועוד. בין היתר עיבד את השירים "הורה" של אבי טולדנו, "הפרח בגני", של זוהר ארגוב, "חי" של עפרה חזה ועוד. 




במבט לאחור סיפר ננסי ברנדס בראיון ב-103FM לאיריס קול: "בגיל 50 אמרתי לעצמי שאני רוצה ליהנות מהחיים, להיות אינפנטיל ושטחי - אין שכל אין דאגות. אם אתה נולד ככה אז אתה בבעיה, אך אם אתה עושה זאת מבחירה אתה יוצא מנצח. כל פעם שאני מעמיק בנושא מסוים, אני נכנס לדיכאון לכן אני מעדיף לא להעמיק וליהנות ממה שיש".

"אני לא המום מהגיל שלי, כיף לי שבגילי נותרתי אופטימי עם מצב רוח, עברתי טלטלה בריאותית קשה לפני כמה שנים ואחריה למדתי להעריך את הדברים הקטנים וליהנות מהם", שיתף המוזיקאי, שאושפז במשך כמה חודשים בסוף 2015 בגלל חיידק טורף, "אני לא אדם צנוע אך אני מתקשה להבין את כל אהדה והאהבה כלפיי. אני לא שלמה ארצי, אני בסך הכל מעבד מוזיקלי עם מבטא רומנטי, אני מעריך את זה עד מאד".



על תחרות השירה, "אף פעם לא מאוחר להתחיל", שתתקיים בתל אביב ומיועדת לגמלאים מעל גיל 65 סיפר: "לא אוהבים בטלוויזיה אנשים מעל גיל 50. אנחנו מדינת האינסטנט - רוצים הכל כאן ועכשיו. יש כמובן אנשים מבוגרים על המסך אך הם מעטים ולכן אני שמח שיש את הניסיון הזה להחזיר את המבוגרים למסך. בארבע שנים האחרונות אני מנחה את תחרות מלכת היופי של ניצולות השואה, התחברתי מאד לפרויקט הזה".

עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן