יממה לאחר שביונסה החליטה להירתם למען עיר הולדתה יוסטון שבטקסס, שספגה מכה קשה וכואבת בסופת ההוריקן "הארווי", שהשביתה את המדינה כמעט לגמרי, החליטו אמנים נוספים, ביניהם להקת קולדפליי, להתגייס למען תושבי האזור. הלהקה הבריטית כתבה על העיר שיר העונה לשם ‘Houston #1’, אותו ביצעה השבוע בהופעה שהתקיימה במיאמי.



למעשה, החבורה הבריטית הייתה אמורה להופיע ביוסטון בשישי האחרון, אך ההופעה נדחתה בשל תנאי מזג האוויר הקשים באזור. בהופעה שהתקיימה במיאמי החליט הסולן כריס מרטין להציג את השיר, ואמר כי זו הפעם הראשונה והיחידה שהם ינגנו אותו.



מרטין אף סיפר לקהל כי כל חברי הלהקה אוהבים מוזיקת קאנטרי, ובכל פעם שהם מגיעים לטקסס הם חושבים על המוזיקה הזאת. מלבד זאת, הוא ציין כי "למרות שהם מבצעים את השיר במיאמי, הם למעשה שולחים אותו לכל מי שנמצא ביוסטון ופספס את ההופעה בגלל הסופה".



פרינס בסגול. העדיף דווקא כתום. צילום: רויטרס
פרינס בסגול. העדיף דווקא כתום. צילום: רויטרס



בטקסט שכתב מרטין מביע את כמיהתו לשוב לעיר: "אני חולם לשוב ליוסטון, אני חולם על המקום המיוחד הזה, אני חולם על ימים בהם ביוסטון לא יהיו בעיות, בעיר ששולחת אותנו לחלל - יוסטון, תחזיקי מעמד". הסגנון הוא כמובן סגנון קאנטרי, ואין ספק שבאנגלית זה בהחלט נשמע יותר טוב.



כתום עולה


הצבע הסגול הפך כבר מזמן להיות הצבע שמאפיין בצורה הטובה ביותר את פרינס, שהלך לפני קצת יותר משנה לעולמו. לפני כשבועיים אף נודע כי חברת הצבעים הבינלאומית "פנטון", יצרה בהשראתו גוון חדש של סגול. אבל האם יכול להיות שפרינס בכלל העדיף צבע אחר?



בראיון עם אחותו של הזמר המנוח, שנערך לרגל מכירה פומבית של פריטים שהיו שייכים לפרינס, היא סיפרה כי הפריט שהיא הכי אוהבת מתוך האוסף, הוא הגיטרה הכתומה שלו.



"זה מוזר, אנשים תמיד משייכים לפרינס את הצבע הסגול", טענה האחות, והוסיפה: "אך הצבע האהוב עליו היה בכלל כתום". אם אתם מופתעים ממשמע הדברים – אתם לא לבד. רבים הופתעו לשמוע כי איש הגשם הסגול הוא בכלל חובב כתום, אבל העובדות בשטח מוכיחות כי יש צדק בדבריה של האחות.



מחליפה כתומה שלבש במופע הסופרבול של שנת 2007, דרך חולצה כתומה נוספת שליוותה אותו באותו ערב, ועד טוניקה כתומה שעטרה את גופו בטקס הגראמי - החיפוש אכן מוכיח שפרינס אהב כתום, או במילים אחרות, כתום זה הסגול החדש.