אחד הלהיטים הגדולים ביותר של ריהאנה הוא "יהלומים", אולם טיילור סוויפט לקחה את החיבה לאבן היוקרתית צעד נוסף, ובקליפ החדש שנחשף השבוע, Look What You Made Me Do, היא השתמשה ביהלומים אמיתיים בשווי של מיליוני דולרים.



במהלך הקליפ, שהוצג לראשונה בטקס פרסי סרטוני המוזיקה (VMA) של MTV שנערך ביום ראשון, נראית כוכבת הפופ הצעירה שוכבת בתוך אמבטיה מלאה יהלומים ועונדת בעצמה שרשרת וצמידי יהלומים. גולשים העריכו כי מדובר בקריצה לשוד היהלומים המפורסם של קים קרדשיאן בפריז בשנה שעברה, שבמהלכו היא נקשרה בתוך האמבטיה בחדר המלון.





מקור המודע לפרטים סיפר ל"ניו יורק פוסט" כי מדובר ביהלומים אמיתיים בשווי של יותר מעשרה מיליון דולר, שאותם סיפק היהלומן של הכוכבים ניל ליין, ובשל כך הפקת הקליפ לוותה באבטחה "מטורפת".



הסינגל החדש, חלק מהאלבום שתוציא סוויפט ב־10 בנובמבר, שובר לא מעט שיאים. עם העלאתו לשירות הסטרימינג ספוטיפיי ביום שישי, הורידו אותו 10,129,087 משתמשים, נתון שיא ליום בודד. 24 שעות אחרי שהקליפ הגיע ליוטיוב, הוא זכה ל־43.2 מיליון צפיות ובכך שבר את השיא של "ג'נטלמן", הלהיט החדש של הזמר הדרום־קוריאני סיי שעמד על 36 מיליון צפיות.