אחרי צילומי "היחידה" ואלבום חדש שהוציא בשנה שעברה, מושיק עפיה, מחלוצי הפופ הים תיכוני בניינטיז, חוזר עם שיר לוהט מהתנור: "זה לא עושה לי כלום", שכתבו והלחינו משה בן אברהם ומאור תיתון. אני חייב להודות, בשנתיים האחרונות, פחות התחברתי (בלשון המועטה) לחומרים שהזמר שחרר: הם נשמעו לי ממוסחרים, לא טבעיים לו, ופחות הולמים את קולו המיוחד בעודם שירי טרנד חולפים.





אבל, ויש פה אבל גדול, כששמעתי את שירו החדש של מושיק עפיה שיצא הבוקר, הרגשתי צמרמורת: חזרתי לשמוע שוב את הזמר המוכר והאהוב, זה שיודע לבחור שירים בפינצטה, זה שמצליח להכניס את הנשמה שלו לביצוע, וזה שמצליח ליצור, בכישרונו הרב, אווירה שהנה, יש פה להיט משמיעה ראשונה. "זה לא עושה לי כלום" הוא אחד השירים הטובים של המוזיקאי בשנתיים האחרונות, ועבורי הוא מסמל את חזרתו למושיק עפיה ה"אמיתי".


ישבנים בקליפ של מושיק עפיה. צילום מסך
ישבנים בקליפ של מושיק עפיה. צילום מסך


השיר החדש זכה לקליפ קרנבל מיוחד בהשתתפות חבריו של עפיה: מישל טרוני, שי חי, תניה, דודו מעפולה, האולטראס וקאסט דוגמניות מקפיצות ישבנים, שמפרגנים לעפיה ומלווים אותו בנאמנות בדרכו החוזרת אל הפסגה.

בקרוב צפויה לעלות ב-HOT עונתה השלישית של "היחידה" בה מככב עפיה לצד חבריו שי חי, מישל טרוני, האולטראס, סטלוס ודורון מירן, טילטיל, ירון ברלד ועוד והשיר הוא יריית פתיחה מוצלחת כהכנה למעלליו הצבאיים של עפיה.