בשבועות האחרונים מתמודדות בקושי רב מדינות אמריקה והאיים הקאריביים עם הנזקים הרבים שהשאירו אחריהן סופות ההוריקן שהכו שם בחוזקה, והובילו לנפגעים רבים ולהמוני בני אדם שנותרו ללא קורת גג.  העלויות נמדדות במאות מיליארדי דולרים – ואין ספק שהשיקום ייקח שנים רבות – ולכן, כל עזרה חשובה. סלבריטאים רבים נרתמו לסייע, ביניהם גם ג'ניפר לופז שמשפחתה מגיעה מפוארטו ריקו שנפגעה קשות, וגם ביונסה – ילידת יוסטון טקסס שספגה נזקים כבדים.



לאחר שביונסה השתתפה במשדר התרמה גדול, הזמרת החליטה להגדיל ולעשות – והקליטה רימיקס ללהיט "Mi Gente" שיצא לאחרונה – של הזמר הקולומביאני J Balvin והמפיק הצרפתי ווילי ויליאם. זה השיר הראשון שמקליטה הזמרת, מאז ילדה תאומים בחודש יוני האחרון.





ברימיקס שעדיין לא שוחרר, אפשר לשמוע את ביונסה שרה בספרדית, אם תרצו לקבל טעימה ממה שמסתמן כיורש החדש של "דספסיטו" – הזמרת העלתה הצצה קטנה לעמוד האינסטגרם שלה.



בפוסט שכתבה קווין בי היא סיפרה שכל הרווחים מהלהיט יועברו לארגונים שמסייעים לנפגעי ההוריקנים – ולא שלא חשבנו שהרימיקס יהפוך ללהיט ענק, אבל עכשיו, אין ספק שהמוטיבציה לעזור לו להפוך לכזה, גדולה הרבה יותר.