רבות דובר על הנזק שיכולים לעשות טוקבקים מרושעים, ולא אחת יצאו קמפיינים גדולים בהשתתפות סלבריטאים מהארץ ומהעולם כנגד אלימות ברשת, אך אין כמו חוויה אישית קשה של אדם מוכר כדי להבהיר את ההשפעות השליליות שיכולות להיות למילים מרושעות באינטרנט. המוזיקאי אוהד חיטמן סיפר בתוכניתם של דרור רפאל וספי עובדיה ברדיו 103FM על הטוקבק המעליב שקיבל לאחר שהעלה תמונה משפחתית לעמוד הפייסבוק שלו ואיים בתביעת דיבה.



"העליתי תמונה שלי עם בן זוגי וילדיי, תגובות תמיד יהיו אבל שבוע שעבר נחצה קו אדום, בחור מקריית שמונה כתב בתגובה שאני מבצע מעשים מגונים בילדיי", סיפר חיטמן על החוויה הקשה, "התעצבנתי והגבתי לו. כדמות ציבורית יש לי אחריות כלפי הקהל שלי וכלפי הילדים שלי, אני לא מוכן שאף אחד ישפוט אותי על מעשיי במסגרת דיון שהוא אינו תרבותי. מאז שהגבתי לו נעלמו עקבותיו, איימתי לתבוע אותו במידה והוא לא יתנצל, אני מקווה שאת העונש הוא קיבל לאחר שרבים שיתפו את הדברים הדוחים שאמר".





"מאז הפוסט הכועס שכתבתי לא קיבלתי הודעות שנאה נוספות, מותר לאנשים לחשוב אחרת ממני ולא להסכים למעשיי", הוסף המוזיקאי, "אך לא לקלל ובטח שלא את הילדים הקטנים והמהממים שלי בני השנתיים וחצי. נגמרו הימים בהם הקהילה הלהטב"ית מרכינה ראש".



עריכת תוכן 103FM:  איתמר זיגלמן