מאבק הנכים שעצר את כבישי ישראל בשבועות האחרונים השפיע לא רק על אלפי הישראלים שעמדו בפקקים, אלא על אמני הארץ. חן אהרוני (27), שהתגלה ככוכב עולה בתוכנית הכישרונות "כוכב נולד 5" ובין להיטיו הידועים "נשימה" "ברחוב" ו"מאמי" סיפר כי הוא מזדהה עם הנכים. הזמר העלה לרשתות החברתיות פוסט מרגש ובו כתב: "אני יודע שהמחאה הזו לא נוחה. תאמינו לי, לאף אחד מהצדדים זה לא קל. אבל קחו נשימה והפגינו סבלנות וסובלנות לאלה שמבחינתם כל יום הוא מאבק וכל צעד הוא ניצחון".





 "העלתי תמונה של ההורים שלי בעקבות מאבק הנכים, אבא שלי נכה פוליו ואמי קטועת רגל", סיפר בתוכניתם של דרור רפאל ויהודית גריסרו ב-103FM, "זה משהו שאני חי איתו כל החיים והזדהיתי מאד עם המאבק. היה לי חשוב להשמיע את קולם כילד למשפחה כזו. אני שמח שזה ייפתר בקרוב".





לאחרונה שחרר הזמר סינגל חדש לעמוד היוטיוב הרשמי שלו בשם "אהבה בלב", וסיפר: "אני עובד כיום על האלבום החדש שלי ובעיקר נמצא הרבה בהופעות. אחרי החגים אשחרר סינגל חדש". כשנשאל איזה שיר הוא עושה לו טוב שיתף: "אני לא יכול לבחור שירים של עצמי אבל השיר 'לולה' של דודו טסה מאד השפיע עליי, הוא אמנם מאד שונה מהיצירה המוזיקלית שלי אבל הוא נתן לי המון השראה". "אני מאחל לכולנו בריאות", אמר הזמר כשנשאל מה הוא מאחל לעצמו לחג ולשנה החדשה, "שיהיה שקט ונעים עם חדוות יצירה". 



עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן