מאחורי הלהיטים הגדולים והריקודים של מדונה יש מחשבה ומסרים שמלכת הפופ שותלת במהלך המופע שלה. היא לא חוסכת מאתנו את דעותיה והכל עטוף בחזון ובמחשבה.  היא מגשימה את כל הפנטזיות שלה על הבמה במסגרת הסרט שמתעד את סיבוב ההופעות שיצא דרך חברת Eagle Vision בפורמטים שונים: הורדה דיגיטלית, DVD ו-Blu-ray הכוללים תוכן נוסף וגם על גבי דיסק כפול בהופעה חיה, הכולל 22 שירים מהמופע "Rebel Heart Tour".



חכמה ומצחיקה


המופע מציג מעטפת ועיבודים חדשים ומרעננים ללהיטים גדולים של המלכה שנוצרו בניהול המוזיקלי של Kevin Antunes, אבל יותר מהכל פשוט כיף לצפות בסרט ולראות איך מדונה ממררת לצוות שלה את החיים בשאיפתה לפרפקציוניסטיות. היא חכמה ומצחיקה, שנונה מאוד ובעיקר אנושית ועם לא מעט הומור.





הסרט מציג את המופע שעבר עריכה מקצועית וכל שיר במופע ערוך כווידאו קליפ - מה שעוזר לכל האפקטים המיוחדים ולווידאו ארט לבוא לידי ביטוי. היכולת שלי כצופה להתחבר אל מדונה מחייבת אותי לעבור דרך השכלולים, האקרובטיקה והבומבסטיות שמאפיינת אותה כאמן.



הסרט כולל הצצה נדירה מתוך "Madonna: Tears Of A Clown" - המופע הבלעדי והאמנותי שהעניקה למועדון המעריצים שלה במלבורן, אוסטרליה. המופע המיוחד חגג את חזרתה של מדונה לאוסטרליה אחרי 23 שנים. עבורי לצפות במדונה מחופשת לליצנית ועולה לבמה זה היה מפגן אמנותי יוצא דופן ששם זרקור דווקא על האישיות הצבעונית והמיוחדת של מדונה. רגע נוסף שנגע לליבי הוא הביצוע של מדונה לשירה של אדית פיאף la via en rise שמרגיע ומחבר לנוסטלגיה במיטבה, רגע של חסד וכולו בצרפתית.



מה למדתי על מדונה? מפלצת תשומת הלב והאגו שיצרנו, רכשנו ואהבנו כל השנים מתפתחת בדרכה שלה אך מסרבת להתבגר או להשלים עם הגיל שלה. עם זאת, היא פצצת כישרון ענק ואמן שנגע ונוגע בנצח. המופע הזה, שהתקיים 82 פעמים וביקר באצטדיונים של 55 ערים בארבע יבשות (הכנסות שעומדות על 169.8 מיליון דולר), הוא אחד המופעים הטובים שנוצרו.



מדונה, MADONNA: Rebel Heart Tour. צילום: יח"ץ
מדונה, MADONNA: Rebel Heart Tour. צילום: יח"ץ



שולטת ביד רמה


מדונה מלאת הומור, חצופה ומודעת לעצמה ולאגו העצום שלה ובזה בדיוק החן שלה. היא אשת עסקים מוכשרת ומנהלת ביד רמה את העניינים שלה וגם יודעת לבחור את האנשים המתאימים שילוו אותה, ידריכו אותה ויהיו לצידה. עם זאת, היא שולטת בכל פרט. פעם שאלו אותה מה החלום שלה והיא השיבה: "לשלוט בעולם". בדרכה שלה מדונה עדיין זמרת הפופ שמצליחה להביא הכי הרבה אנשים להופעות שלה והיא נשארה רלוונטית (סגנון פחות צעיר ושיותר מתאים לגילה היה מצליח להפוך אותה לאמן עוד יותר גדול).



מדוע כדאי לצפות בסרט? אחת לכמה שנים מפציעה מדונה עם אלבום חדש ובשנים האחרונות מתלווה לזה מופע ראוותני. בסרט ניתן לראות את ההתפתחות שהיא עוברת. חיים של אחת הנשים המשפיעות בעולם, מוזיקה נהדרת והמון צבע ויופי. מומלץ בחום.