עזבו אתכם מהופעות בפארק הירקון, קיסריה ואמפי שוני - המקום האמיתי לראות בו מופע טוב, הוא כפי שמסתבר, הרחוב. הראפר נצ'י נצ' הצליח לרגש עשרות מעריצים שהגיעו להופעה שלו בדימונה במוצאי שבת האחרונה, והתאכזבו כשגילו שזרם החשמל במועדון בו הופיע הראפר נפל. הזמר הודיע לקהל כי יופיע מולם ברחוב, ממש מחוץ למועדון וביצע כל שיר שמעריציו בקהל ביקשו ממנו.

"הגענו להופיע, עשינו סאונד צ'ק, התארגנו, עלינו להופיע, ואחרי השיר השלישי נפל החשמל במקום, זה משהו שלא קרה לי אף פעם", מספר נצ'י נצ' ל"מעריב אונליין", "החשמל חזר אחרי כמה דקות, ושוב נפל, ואחרי שהצלחנו להחזיר אותו פעם נוספת, והוא נפל בפעם השלישית. אחרי הפעם השניה כבר הבנתי ש-או שעכשיו אנחנו יוצאים החוצה כולם או שלא מקיימים הופעה. אמרתי לעצמי שאם החשמל ייפול פעם שלישית נצא החוצה ונופיע, וכך היה. הסאונדמן שלי הוא הגיבור של כל הסיפור, התחלנו לשיר בלי הגברה בכלל, הוא הוציא רמקול אחרי רמקול, הביא את הגיטריסט, וחיבר חשמל בחוץ, אני אפילו לא יודע מאיפה. זה שדרג את ההופעה הזו, והפך אותה למשהו מיוחד".

מה הייתה ההרגשה כשפתאום כבו האורות?
"משום מה לא היה איזה לחץ, היה יום ארוך, היינו בדרום, מאוד ציפיתי וחיכיתי להופעה. נפל החשמל, ואמרתי בטוח יחזור, ואם לא, אולי אצא החוצה עם מי שיישאר, וזה קרה בענק".

נצ'י נצ'. צילום: ארתור לנדה
נצ'י נצ'. צילום: ארתור לנדה


איך הגיב הקהל
"הקהל הגיב מדהים, ביקשו שירים וכל מה שביקשו עשיתי. זו חוויה אחרת, אתה עומד מול אנשים ומסתכל להם בעיניים, מספר על מה כתבת כל חלק בשיר. אולי נעשה את זה בעתיד, ולזה לגמרי שדרוג של הופעה רגילה. הופע הראשונה שלי בדימונה, וזה וואחד בכורה".