אמינם ישלשל לכיסו בקרוב 600 אלף דולרים ניו זילנדיים (400 אלף דולר אמריקאים) חדשים לאחר שזכה במשפט זכויות יוצרים, שניהל מול מפלגה פוליטית בניו זילנד, שהשתמשה בקטע מתוך שירו - "Lose Yourself". הקטע לקוח מתוך הלהיט של אמינם מ-2002, ושימש את המפלגה בתשדיר בחירות שלה, שנוגן 186 פעמים ב-2014, עד שירד מן האוויר.





אמינם ומנהליו הגישו תביעה בניו זילנד, ובית המשפט המקומי, תמך בטענתם ודרש מהמפלגה לשלם פיצויים השווים לקצת יותר מ-400 אלף דולרים. לא צריך שמיעה מוזיקלית כדי להבחין בקווי הדימיון בין הלהיט, לבין המוזיקה שמנוגנת בסרטון, או בקיצור – אל תתעסקו עם אמינם.





אם נדמה לכם שאמינם, קצת נשכח, אז תחשבו שוב, כי בחודשים האחרונים הוא חזר לכותרות בהקשר פוליטי אחר, כשבחר לעלות להופיע בסוף השבוע האחרון בסקוטלנד עם חולצה עליה כתוב "Fuck Trump".





אם מישהו פספס את הרמז העדין של אמינם – הזמר הגדיל לעשות וגם פנה לקהל בנאום פוליטי. הראפר אמר למעריציו הסקוטים כי נראה שבקרוב האמריקאים יעברו לשם, כי המצב באמריקה, לא מזהיר, כלשונו. נראה שהקהל המשולהב החדיר ביטחון בראפר שעלה כמה ימים לאחר מכן על הבמה בפסטיבל רידינג, מול קהל של 90 אלף איש, והצהיר שעל אף שאינו מתכוון להיות פוליטי, את דונלד טראמפ הוא ממש לא מחבב.