אייקון האייטיז בוי ג'ורג' שב ונחת בתל אביב, והפעם למופע איחוד מרטיט ונוסטלגי של להקת קאלצ'ר קלאב בהיכל מנורה בתל אביב במסגרת הסבב העולמי של הרכב הלהקה המקורי. 
 
״נעים להיות כאן, בפעם האחרונה זה היה עם מרק ג'ונסון והפעם באתי להוציא אתכם למסע נוסטלגי, למרות שיותר מדי נוסטלגיה זה לא טוב״, פתח ג׳ורג׳, מלווה בלהקה מרשימה של 11 נגנים וזמרות ליווי. אחרי שיר ראשון לא מוכר לרוב הקהל שגדל על להיטי קאלצ'ר קלאב המיתולוגית, הוא המשיך עם ״קסם״ והעמיד את האולם על הרגלים.

״הרבה אומרים לי, השתנית, אתה לא נשמע אותו דבר. תגידו, זה לא היה מוזר אם הייתי נראה ונשמע אותו דבר? אני בן 56 והרבה יותר חכם״, הוסיף ג'ורג' הנינוח. כבר מרצף שירי הפתיחה ניתן היה להתרשם כי ג'ורג' וקאלצ'ר קלאב מצליחים לעמוד במבחן הזמן על אף שהוא לא הצליח למלא את כל היציעים ביד אליהו כפי שעשה במוצאי שבת האחרונה עומר אדם.


לישראל הוא הגיע מאוסטרליה, שם משמש ג'ורג' כשופט בגרסה המקומית של התוכנית The Voice. במהלך הערב החליף ג'ורג' את הלבוש הראוותני שלו, אך כיאה לזמן שעבר, בלי הלוק האנדרוגיני הקאלטי המפורסם שלו.

קאלצ'ר קלאב, להקת הפופ הבריטי, שהוקמה ב־1981, התפרקה ב־1986 וחזרה לפעול 30 שנה לאחר מכן ב־2016, אחראית לכמה מלהיטי הענק של שנות ה־80. חברי הלהקה, בוי ג'ורג' (שירה), ג'ון מוס (תופים), מייקי קרייג (בס) ורוי היי (גיטרה וקלידים) ביקרו בישראל בשיאה של הקריירה המוזיקלית שלהם ב־1985, והופיעו אז בפארק הירקון. 

ההמשך של ג'ורג' היה צבעוני ועליז קצת פחות, עם פרקים שהוא מעדיף לשכוח כמו התמכרות לסמים, האשמות על תקיפת נער ליווי והופעות מביכות במדורי הרכילות והפלילים. בהמשך הוא פתח פרק חדש ובודהיסטי בחייו ומאז הוא הגיח לישראל כמה פעמים, בעיקר על תקן די ג'יי.