כחודשיים לאחר אשפוזו, בעקבות ניתוח להוצאת כיס המרה שהסתבך, שיתף הזמר אדם, מי שהיה אחד הכוכבים הגדולים בישראל בשנות ה-90, את מחשבותיו ודאגותיו ממצבו. בפוסט שפרסם הזמר בחשבון הפייסבוק הרשמי שלו אמש, תחת הכותרת "המתנה, פחדים ומה שביניהם", הוא כתב: "אני פוחד לאבד את עצמי, חי בכאילו ורוצה להבריא".



בפתח דבריו, ציין אדם כי "ברגיל שלי אני חי חיים שקטים כמעט מבודדים (כשזה לא קשור למקצוע), ופתאום עם המון אנשים סביבי ואין לאן לברוח, קונסוליום הרופאים, החלפת המשמרות, האחיות, הסאונדים, החולה שמתחלף ומשתעל במיטה לידי, אנשים באים והולכים, ומציצים עליך ושואלים ושואלים ושואלים, כמה רעש מייצרים החיים כאן ואני לא רגיל, לא ישן, לא יודע עוד כמה זמן, לא יודע איך מחלימים, לא יודע כלום, ממתין". 



 


"אני מסתכל לרופאים בתוך העיניים, הם רוצים לתת תשובות, אבל גם הם לא יודעים, המילים נכון למצבי הנוכחי הן, מגמת שיפור איטית, תהליך ארוך, אם המגמה תשתנה ינתחו במיידי, נמתין. אז ממתינים", הוסיף הזמר.

לדבריו, "עוד יום ועוד יום והחיים ממשיכים ואני? כאילו חי, רואה, שומע, מגיב קצת, אבל מחוץ למירוץ, אני שוכב והעולם בחוץ ממשיך. לנשום, צריך עזרה, להזיז את הכרית, צריך עזרה, להרים את המיטה, צריך עזרה ועוד לא דיברנו על מבצעים מורכבים כמו מקלחת. מי משקיע מחשבה בחיים הרגילים באיך להזיז את היד ממקום למקום? לפעמים זה מעייף ומייאש ולפעמים אני פוחד לאבד את הגוף, לאבד את הנפש, לאבד אותי. לא מתלונן, רק משתף".

מלבד זאת, הוא טען כי "אני מקבל המון הודעות ואהבה מאנשים שעברו בכל מיני תקופות בחיי, כמעט יכול לראות את כל מסלול חיי וזה עושה לי חשק להבריא, להחזיר אהבה, לתת עוד, יש לי מה לתת. לא אכפת לי להיות קלישאתי עד בחילה, תודו על מה שיש לכם. אני מודה ואני רוצה להבריא, מאוד רוצה להבריא. חוגג 30 שנה ל״סוד״ באיכילוב, שישה שבועות שהם 43 יום בצום ובמאוזן".