כוכבת "להיות איתה", הילה סעדה, פתחה את החורף עם קליפ חדש, מרגש ומשפחתי מאד מעולמה האישי לשירה "נשמות תועות", מתוך אלבום הבכורה שלה ("לרוץ בתוך ענן") שיצא בשנה שעברה. השנה האחרונה הייתה אינטנסיבית מאד לכוכבת, אחת השחקניות המוכשרות והמצליחות על המסך שלנו בשנים האחרונות. 


סעדה כיכבה במחזמר "מרי לו" בתפקיד אלה סינדרלה, כבשה את המסך בתפקידה הבלתי נשכח כוונסה, האקסית הקנאית של אביב אלוש ב"להיות איתה" (זאת לאחר ששיחקה בסיטקום הספורט "שחקן זר") וחרשה את הארץ לאורכה ולרוחבה בהופעות עם להקתה ושיריה המקוריים שזכו לפרגון וחיבוק חם בתחנות הרדיו.



בקליפ החדש סעדה של היום שרה על משפחתה המחכה לשובה הביתה, לתיפופי מארש צבאי בשילוב סרטים משפחתיים ישנים מימי ילדותה ונעוריה שמראים אותה ואת בני משפחתה (כולל בת דודתה אשת הטלוויזיה מיה זיו וולף). הקליפ מציג רגעי אושר יפים החושפים כי מאז ומתמיד נמשכה סעדה למשחק, שירה ובמה וכי נועדה לכך עוד מהיותה "צוציקית" קטנה.

השילוב של הסרטונים המשפחתיים הפרטיים של משפחת סעדה יחד עם המילים: "הם מחכים לך שתבואי, את אחראית על השמחה בבית שלא יהיו עוד נשמות תועות בדרך" והשירה המיוחדת של הילה יוצרים לא רק שיר שנוגע ללב, אלא גם מהווים מזכרת משפחתית של חום ואהבה שאי אפשר להישאר אדישים לגביה.