דיוויד קאסידי, אחד השחקנים המפורסמים בעולם בשנות ה-70, הזכור במיוחד מתכנית הטלוויזיה האמריקאית "משפחת פרטרידג'", הלך לעולמו הבוקר (רביעי) כשהוא בן 67. מי שגם נודע כזמר הובא לאחרונה ליחידת הטיפול נמרץ בבית חולים באזור פורט-לודרדייל שבפלורידה כשהוא במצב קשה וסובל מקריסת איברים, כך לפי הפובליציסטית ג'ו-אן גפן.



"הוא מת כשהוא מוקף באלה שהוא אהב, עם שמחה בלב שלו, חופשי מן הכאב שאחז בו במשך זה כה רב. תודה לכולם על התמיכה הרבה שהעניקו לו במשך השנים", מסרה גפן.



אחיינו של קאסידי, ג'ק קאסידי, פרסם לאחר מותו של קרוב משפחתו ציוץ בחשבון הטוויטר שלו, בו כתב: "אני לא יכול שלא להודות לאלוהים על השמחה שהביא למיליוני בני אדם".



כידוע, קאסידי נולד לתוך תעשיית הבידור שהפכה אותו לכוכב מפורסם ביותר. למעשה, אביו היה שחקן מפורסם וזמר גם כן, ואמו הייתה השחקנית אוולין וורד. לאחר שהוריו נפרדו ב-1956 אביו התחתן עם השחקנית והזמרת שירלי ג'ונס באותה שנה. הוא עבר לגור עמו וסיים את לימודיו בשנת 1968, כשלאחר מכן אביו סייע לו לפתח את הקריירה המוזיקלית שלו.



בשנת 1970 קאסידי החל לשחק את התפקיד של קית' פרטרידג' בסיטקום המוזיקלי "משפחת פרטרידג", כאשר אמו החורגת, ג'ונס, שיחקה את אמו, אלמנה עם חמישה ילדים.