העונה השלישית של הריאליטי המוזיקלי "אקס פקטור" עלתה בקול תרועה רמה מעט לפני פיצול ערוץ 2, ואיתה השאלה האם לפורמטים הגדולים של ריאליטי השירה יש עוד דרכים לחדש ולעניין את הצופים. אחד האודישנים מהפרק הקרוב של "אקס פקטור" שישודר הערב (שלישי) בשעה 21:00 בערוץ "רשת 13" בהחלט הוכיח שיש לתוכניות האלו עוד כמה הפתעות לשלוף מהשרוול. הפתעות בערבית.


"לא יודעת שזה עליה": מתמודדת "אקס פקטור" ריגשה בשיר ערבי לאמה

"אני אשיר שיר שלי, שאני כתבתי והלחנתי. השיר בערבית, והוא תורגם לעברית. השיר נכתב על אמא שלי, לא רציתי שהיא תבין שזה עליה. מרוקאית היא יודעת, אבל ערבית לא", סיפרה המתמודדת צליל וקנין לשופטי הריאליטי, משה פרץ, עברי לידר, סאבלימינל, ועדן בן זקן שהחליפה את שירי מימון שיצאה לחופשת לידה בזמן הצילומים.



כשעברי לידר שאל מדוע היא לא רוצה שאמה תדע שהשיר נכתב עליה היא ענתה בפשטות: "זה די שיר געגוע, ותחנונים... כאילו, התביישתי, אני מובכת מזה. היא לא יודעת שאני פה, היא לא יודעת שהגעתי לכאן". ואז הטילה וקנין פצצה נוספת: "אני שבוע לפני חתונה, כולם בלחץ, מתרוצצים, חינה היתה, מקווה גם היתה, ואני בשיא חוצפתי באה להיבחן". השופטים לא נשארו אדישים: "את עושה הפתעות מאחורה", אמרה לה עדן בן זקן, ומשה פרץ סיכם: "את אלופה!".



"אקס פקטור" משודרת בימים שלישי וחמישי בשעה 21:00 ב"רשת 13" – ערוץ 13