צינת החורף הנוכחי הביאה עמה גל של קור אל עצמותינו ולבבנו, ובכך יצרה חשק עז להתכסות מתחת לפוך ופשוט להתחמם בכוס תה, שירים ואולי איזה ספר. "בין השמיכות", שירו החדש של הראל סקעת הוא בדיוק מסוג השירים המתאימים לאותה תחושה ביתית נינוחה ומענגת המתאימה לסיטואציה זו, אך עם זאת, כשם שרביצה רבה מתחת לשמיכה הופכת למאוסה בשלב מסוים ומרדימה, כך גם השיר.



ב"בין השמיכות" סקעת מגיש בקולו המלטף, השרמנטי והענוג בלדה רומנטית, קיטשית ומתוקה (על גבול הסוכרת) מבית היוצר של אבי אוחיון ומתן דרור, בה הוא שר בערגה על זיכרונות מאהבתו המטורפת לאהובתו האחת, אהבה שהפכה בזמן הווה לנחלת העבר עבור הזוג.





אם חיפשתם מקוריות או ייחודיות חדשנית בשיר, לא תמצאו, מדובר בקיטש סטנדרטי, מסוג השירים הרומנטיים שכמותם מאות יוצאים לאוויר העולם מדי שבוע, ללא גימיק מסוים, ללא עניין מיוחד "מעבר", ללא "טוויסט בעלילה" או פזמון מי יודע מה קליט. מדובר בשיר פשוט, סטנדרטי וחמוד שספק אם ייזכר בעוד חודש מהיום, כמו השיר שקדם לו ("אהבה זו אהבה"). ספק אם שיר כזה, באנרגיות מתונות ופחות סנטימנטליות שכאלו היה מבטיח לסקעת מקום בגמר "הכוכב הבא לאירוויזיון".