עומר אדם שוב גורם לקריסת מוקדי מכירת הכרטיסים: לפני שבוע בדיוק גרם הזמר להיסטריה רבתי ברשת כשפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כי הוא פותח מועד נוסף ורביעי למופע שלו,' "אחרי כל השנים", אחרי שהכרטיסים לשלושת המופעים הקודמים נמכרו. מוקדי המכירות שנפתחו ביום ראשון שעבר בשעה 9:00 קרסו והמעריצים שלא הצליחו לרכוש כרטיסים, פרסמו הודעות נזעמות בעמוד הפייסבוק של הזמר. כעת, אחרי שפתח מועד למופע חמישי במספר, התסריט חוזר על עצמו והמוקדים אינם זמינים גם היום (ראשון).



אדם פרסם בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם שלו הודעה על מופע שייערך בתאריך ה-3.2.18 בהיכל מנורה מבטחים בצירוף הכיתוב: "אני יודע שעשיתי קצת בעיות שבוע שעבר ואכזבתי לא מעט אנשים וזה ממש לא מכבד אז קודם כל סליחה ומחילה. דבר שני אני פותח עוד הופעה ממש עכשיו. אבל... ויש אבל גדול אם אתם לא שוברים את האתר ומרסקים את הקווים אני לא בא. אז ‏חברים וחברות יקרים מופע קרבי ומיוחד נפתח היום. בלי משחקים, תכינו את הנעלים הגבוהות ותעלו על מדי א׳ 'אחרי כל השנים'. יוצאים לקרב".





גם הפעם, המלא הפוסט של הזמר בתגובות של מעריצים נזעמים שעדיין לא מצליחים להזמין כרטיסים למופע: "ואללה לא מצחיק בכלל. אפילו קצת מבזה. 12 דקות אחרי תחילת המכירה אני עומדת על קרוב ל-200 שיחות טלפון ואלף פעם רענוני אתר. כנראה שמישהו פה נהנה מהחוויה שנגרמת לנו", כתבה אחת הגולשות. "לא לעניין בכלל. מה צריך לעשות כדי להשיג כרטיס להופעה. קופות תל אביב צריכים להיערך לכך בהתאם ולא לתת לאנשים לעבור מדורי גיהנום בכדי לקנות כרטיס. לא הגיוני בעליל", הוסיפה גולשת אחרת. "כרגיל התנהלות פח של הקופות שימשיכו לחסוך ולשים שתי פקידות שעונות, אני כבר בשיחה ה300 ולא עונים לי", סיכמה מעריצה נזעמת.



מעופר מנחם, מנהלו של עומר אדם נמסר: אכן נפתחה מכירה למופע נוסף, מחכים לראותכם גם ב 3/2/2018 בהיכל מנורה.



.