תיעוד מזעזע מפסטיבל בברזיל: על פי הדיווחים, די.ג'יי נהרג אתמול לאחר קריסת במה במהלך פסטיבל המוזיקה "אטמוספירה", באסטאו שבברזיל. קטע וידאו של הקריסה שצולם על ידי המבקרים בפסטיבל מציג סצנה מחרידה של משבי רוח סוערים ועננים שנעים במהירות ממש לפני שהפיגום שמחזיק את הבמה מתחיל להתפרק.



בהודעה של מארגני האירוע שפורסמה אתמול נכתב: "אנחנו תמיד מקפידים על הבטיחות של הנוכחים באירועים שלנו, עוקבים אחרי כל התהליכים והדוחות והאישורים המבוקשים על ידי הרשויות המקומיות", ומוסיפים "איבדנו חבר, אמן. המטרה שלנו כרגע היא לסייע לפצועים ולמשפחותיהם".



על פי עיתון גוצ'אץ' הברזילאי, דיג'יי קליב פרייטאס, בן 30, הופיע כשהבמה התמוטטה ונפגע מרכיבי התפאורה, מותו הוכרז בבית חולים. בנוסף דווח על מספר פצועים באירוע, עדיין לא התפרסמו מספרים מדויקים של נפגעים.



"יום יפה, כולם מאושרים. ובתוך כמה שניות הכל משתנה, רק מי שהיה שם יודע כמה נורא זה היה", כתב אחד המשתתפים בפסטיבל בדף הפייסבוק שלו.







כזכור, בחודש יולי, אירעה שירפה על במה פסטיבל "טומורולנד" בברצלונה, ו-22,000 בני אדם פונו ממקום האירוע. לא דווח על נפגעים, על פי העיתון הספרדי אל פאיס, הלהבה פרצה כנראה לאחר תקלה של אלמנט פירוטכני.



תמונות והסרטונים שפרסמו באי הפסטיבל ברשתות החברתיות, הראו להבות ענקיות מטפסות במעלה הבמה, ועדי ראייה אמרו שהבמה "התפוצצה". האירוע התקיים אתמול בספרד, בפארק קאן זם בסנטה קולומה, כשצד שמאל של הבמה עלה לפתע בלהבות. מנכ"ל ההגנה האזרחית בקטלוניה צייץ ש-22,143 איש פונו מהאירוע, ועד כה לא דווח על נפגעים. עדיין לא ידוע מה הייתה סיבת השריפה, למרות שהתקשורת המקומית דיווחה שהיא קשורה בפירוטכניקה, ושהיא הובאה במהרה לידי שליטה.