הדואט של עומר אדם ושלמה ארצי העלה בקרב מעריציו של הזמר הצעיר ברשתות החברתיות את הדיון לגבי הדואטים שביצע לאורך עשר שנות הקריירה שלו. ריכזנו עבורכם את הדואטים הבולטים, חלקם מוצלחים יותר וחלקם מוצלחים פחות אך כולם קצרו מיליוני צפיות ברשת ביצרו באזז רציני, כמו כל דבר שהזמר עושה.



הדואט החדש של עומר אדם ושלמה ארצי ("לא הפסקתי לחפש אותך") זכה מיד עם צאתו לתגובות שנויות במחלוקת לגבי טיב השיר, המבצעים, ובעיקר החיבורים המוזיקליים בהם אדם דוגל בשנים האחרונות. חיבורים שחלקם ידעו לא מעט הצלחות כבירות ברדיו ובמועדונים, חלקם אכן הצדיקו את מעמדם כלהיטי אינסטנט, והיו גם כאלו שאפשר היה לוותר עליהם ולגנוז.





העובדה שאדם, זמר מצוין כשלעצמו, מצליח להתחבר מוזיקלית ויצירתית לשלל זמרים משלל הסגנונות המוזיקליים שעל המפה ולחלוש על המכשולים הנקרים בדרך מבחינת הרמוניות קוליות, מבחינה רעיונית ומבחינת התוצר המוגמר - ממחישה היטב את היותו זמר רבגוני שאינו מקובע אך ורק למוזיקה "ים תיכונית" אלא נוגע בכל הקצוות המוזיקליים.



לפניכם 5 הדואטים הגדולים שביצע אדם לאורך הקריירה המעלים את השאלה: מה הדואט הכי גדול של אדם עד כה?



1. עומר אדם ושרית אביטן: "לא צפוי"






2. עומר אדם ומשה פרץ: "היא רק רוצה לרקוד"






3. עומר אדם ואייל גולן: "מזל"






4. עומר אדם ולירן דנינו: "סיפור ישן"






5. עומר אדם ואליאנה תדהר: "ככה זה מרגיש להתאהב"





6. דודו טסה ועומר אדם - בחידוש לשיר "לולה", שיצא מתוך חדר החזרות של פסטיבל התמר. 


 

7. עומר אדם ונצ׳י נצ׳ - "כל הזמן הזה", גם כאן לא מדובר בשיר מקורי של אדם, אבל הצלחת הביצוע מ"היכל מנורה מבטחים" ברשת, בהחלט מכניסה אותו לרשימה שלנו.