משחר ההיסטוריה של המוזיקה, כל יצירה מצליחה זכתה לביקורות קשות, מהביטלס בבריטניה ועד אתניקס בישראל, וכך גם הדואט החדש של שני ענקי המוזיקה שלמה ארצי ועומר אדם זוכה לתגובות נזעמות מהמעריצים משני צידי המתרס. מאז שיצא השיר "לא הפסקתי לחפש אותך", אתמול בשעות הבוקר, הגולשים בעמודי הפייסבוק של שני הזמרים קוטלים את היצירה. 


מעריציו של ארצי טוענים כי המילים טיפשיות וחסרות היגיון וכי הוא מנסה לרכב על הצלחה של זמר צעיר כדי להישאר רלוונטי, בעוד מעריציו של אדם טוענים כי הוא מנסה "להשתכנז" ולחדור לפליילסט של גלגלצ. אז האם מדובר ביצירה גאונית או גימיק יח"צני שיימחק מדפי ההיסטוריה?

"המילים מזעזעות, שטותיות ולא קשורות. זה נשמע כמו שיר שסטטיק ובן אל כתבו, שיר שנולד כדי לקבל לייקים. טקסט פח בלי אמירה, לא מרגש בכלל, שלא נדבר על השורה של הקקטוסים. לפעמים עדיף לגנוז", כתבה מעריצה מאוכזבת בעמוד של עומר אדם. "עוד זמר מזרחי שמנסה לשחק אותה אשכנזי בשביל להיכנס לפלייליסט ולקבל חיבוק מהתקשורת" הוסיף מעריץ נזעם.



גולש אחד בעמוד של עומר אדם, הגדיל לעשות, וכתב את שיחה פיקטיבית, אותה כביכול קיימו ארצי ואדם כשהגו את הרעיון לשיר: 
שלמה ארצי: "עומר תשמע, אהבתי את הבאזז סביבך, בוא נעשה דואט בשביל יח"צ".
עומר אדם: "אין בעיה, אבל עם איזה שיר?". 
שלמה ארצי: "אני אאסוף כמה מילים מפוזורות, נוסיף איזה קליפ לא ברור, זה יתפוס".
עומר אדם: "סגור".
שלמה ארצי: "סגור".

גם בעמוד של שלמה ארצי, המעריצים לא נשארו אדישים. "כאחד שידוע בכתיבת שירים בהם אין קשר רב בין משפט למשפט באצטלה של אינטליגנציית-על וכישרון כתיבה יוצא דופן וייחודי - הפעם הגזמת. 'נשים כותבות שירים לגברים בלי מוסר השכל, לפעמים זה דוקר בחלום אבל לא, זה רק קקטוסים, לא הפסקתי לחפש אותך, לא הפסקתי את החיפושים'. באמת שלמה, לחפש בכוח חרוזים בין שורה לשורה, ללא הקשר מינימלי?", כתב אחד הגולשים. "אכזבה ענקית, תשנה את זה אולי ל'גברים כותבים לנשים שירים בלי מוסר השכל', העיקר להוציא שיר בחנוכה עם עומר אדם עם פזמון על חושך ואור. מאוד מקורי".







מן הצד השני, היו רבים שתמכו במהלך המשותף של הזמרים המצליחים. "על מה ההתלהמות, ביטויי האכזבה, קריעת הבגדים ועוד מחוות קיצוניות. נסחפתם. שלמה ארצי אינו טיפש כלל וכלל. הוא פשוט מבין על איזו צד של הפרוסה מרוחה החמאה. ושעומר אדם היום מחליק טוב בגרון לפלח שוק משמעותי. אלפי כרטיסים למופע שלו נמכרו בדקות ספורות. אז שיתוף פעולה איתו היה שיווקי ומתבקש", כתב אחד הגולשים בעמוד של ארצי. 

"לכל המתייפייפים, אני גם לא כל כך חובבת מוזיקה מזרחית אבל מדובר כאן על עומר אדם, שגם מי שאוהב לא אוהב מזרחית פשוט מתאהב בו. תפסיקו לשלול את השיר בגלל עומר כי זה פשוט לא נכון, דואט של אלופים", כתבה גולשת נוספת. מעריצה של אדם סיכמה במילים: "שיר מדהים, הכתיבה מעולה. שילוב לא צפוי בכלל. נכון, קשה להבין, אבל אחרי כמה שמיעות מתאהבים בשיר והכל נשמע זורם ומתאים".