הבהלה לעומר אדם: הזמר המצליח הצליח למכור את כל ההופעות המתוכננות לו בהיכל מנורה מבטחים - שלאחרונה שבהן נגמרו תוך 14 דקות - ויצר תסכול רב בקרב המעריצים שלו, שלא הצליחו להשיג את הכרטיס המיוחל. אחת מתופעות הלוואי של המחסור בכרטיסים היא הספסרות. חלק מהכרטיסים בשוק השחור עמד על 1,000 שקלים. 



בעקבות הדיווחים, החלה אתמול משטרת ישראל לבדוק האם חשודים רכשו כרטיסים להופעה ומבקשים למוכרם במחיר גבוה מהמחיר שנמכרו באתר. חוקרי מחלק הסייבר של יחידת ההונאה זיהו מודעה ברשת אשר מציעה למכירה מספר כרטיסים במחיר הגבוה יותר מפי 2 מערכם הנקוב. החוקרים החלו להתחקות אחר בעל המודעה ולבסוף קבעו איתו פגישה. מיד עם הגעתו של החשוד לפגישה הוא נעצר על ידי השוטרים ועוכב לחקירה.



מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת לאתר ולפעול נגד כל ניסיון לספסר בכרטיסים".

עורכת הדין שרון יאורי, שרצתה ללכת להופעה של הזמר, התלוננה על הספסרים בשיחה הבוקר (חמישי) עם אילה חסון ב-103FM: "כבר פעם שלישית שאני מנסה לרכוש כרטיסים למופעים של עומר אדם. בכל פעם שנפתחת מכירה, הכרטיסים נגמרים תוך מספר דקות, ואז צצים בפייסבוק אנשים שקנו כמות של כרטיסים ומנסים למכור אותם במחירים מופקעים, מה שמהווה עבירה פלילית. זה הכעיס אותי מאוד. המידע גלוי ונמצא בחוץ, רק צריך לתפוס אותם, אבל המשטרה לא אוכפת את החוק בנושא הזה.. אני קוראת לכולם לא להיכנע לספסרים".

אמיר קיש, מנכ"ל טיקט-מאסטר ישראל, הגיב: "שיווקנו בקיץ האחרון כרטיסים למופעים של גאנז נ' רוזס, אירוסמית' ובריטני ספירס ולחלקם אזלו כל הכרטיסים. אנחנו ערים לתופעה הזו של ספסרות, שאנשים רוכשים כרטיסים ואחר כך מנסים למכור אותם במחיר מופקע. אנחנו נלחמים בזה מלחמת חורמה ומבטלים כרטיסים שאנחנו מזהים שמגיעים מגורמים זרים. יש לנו איך לפקח על זה, למשל ברמה הטכנולוגית, באמצעות רישום שמי של הלקוחות שרוכשים כרטיסים".