הזמר והיוצר דני סנדרסון, העלה לעמוד הפייסבוק שלו סרטון סיכום שנה אלטרנטיבי, ובו התייחס לחלק מהאירועים והאנשים שגילינו על קיומם במהלך השנה. הוא הציג את ראש הממשלה בנימין נתניהו כבמאי, ואת העיתונאי בני ציפר כעוזר הבמאי. לדברי הזמר, התסריט נלקח מהתנ"ך והוא מובא בעריכת שר החינוך נפתלי בנט. המפיק של הסרט הוא המפיק ההוליוודי ארנון מילצ'ן, שנחקר בפרשת המתנות. המפיק בפועל הוא נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ והעורכים הם יושב ראש הקואליציה היוצא, וזה הנכנס - דוד ביטן ודודי אמסלם. 

השחקנים בסרטון, לדברי הזמר, הם שר הביטחון אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו), שר האוצר משה כחלון (כולנו), חבר הכנסת יאיר לפיד (יש עתיד), חברות הכנסת שלי יחימוביץ' וסתיו שפיר (המחנה הציוני) והשחקן דביר בנדק. ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, מתואר כשחקן אורח והניצבים הם ציפי לבני, עמיר פרץ ויצחק הרצוג.

בנוסף, על העיצוב האומנותי בסיכום השנה, הופקה לכאורה אשת העסקים וחברתה הטובה של רעיית ראש הממשלה, ניקול ראידמן. על התפאורה הופקה אשת הנדל"ן לשעבר, ענבל אור והסטייליסטית סנדרה רינגלר, שבין לקוחותיה נמצאות גם שרה נתניהו, הופקדה על התלבושות. כמו כן, הוא הזכיר בסרטון את סוגיית החמגשיות, שלכאורה הוזמנו לבית ראש הממשלה, את הכלבה קאיה ואת עורך דינו ובן דודו של ראש הממשלה, עורך הדין דוד שמרון.