1. Despacito \ לואיס פונסי ודדי יאנקי: מדובר ללא ספק בלהיט הדגל הכי ממכר שיצא בשנת 2017 ועורר סנסציה שלא נראתה כמותה זה שנים. השיר גם שבר שיאים היסטוריים: הוא השיר הנצפה ביותר ביוטיוב בכל הזמנים, עם יותר מ־4.5 מיליארד צפיות. כמו כן, הוא הגיע למקום הראשון ביותר מ־45 מצעדים שונים ושהה במשך 16 שבועות רצופים במקום הראשון במצעד”בילבורד הוט 100”, ובכך הפך לשיר שצעד הכי הרבה זמן בצמרת מצעד זה.





2. Shape Of You \אד שירן
: על אף לוק האנטי־כוכב שאד שירן סיגל לעצמו, הוא ללא ספק הזמר המצליח ביותר בשנה החולפת, כשאלבומו השלישי ורווי הלהיטים Divide שבר את כל השיאים בהיסטוריה המוזיקלית ו־16 סינגלים שלו נכנסו בו־זמנית לרשימת 20 הסינגלים המובילים בבריטניה. שירו Shape Of You צעד במקום הראשון ביותר מ־35 מדינות, והקליפ שלו מגרד את קו 3 מיליארד הצפיות.





3. Humble \ קנדריק לאמאר
: האלבום Damn, אלבומו הרביעי של קנדריק לאמאר, נחשב לאחד האלבומים המופתיים, המשפיעים ופורצי הדרך שיצאו השנה, ובכלל, בהיפ־הופ. השיר Humble מתוכו הוא הגאוני והמצליח ביותר, והוא הראשון של לאמאר שהעפיל למקום הראשון במצעד הפזמונים האמריקאי. הקליפ לשיר זיכה אותו בשמונה פרסי MTV.



4. Havana  \ קמילה קביו ויאנג ת'אג
: הוא אומנם יצא לקראת סוף השנה, אך הספיק להפוך לאחד הלהיטים הגדולים בה, והכל בזכות קולה הממכר של זמרת הפופ הצעירה קמילה קביו והביטים המכשפים של הראפר יאנג ת'אג, שיצרו פופ לטיני קליט ומידבק שסחף את העולם.





5. Swalla \ ג'ייסון דרולו, ניקי מינאז' וטיי דולה סיין
: אחת ההברקות של 2017 היא השיר Swalla של ג'ייסון דרולו, שבו חבר לראפרית הפרובוקטיבית ניקי מינאז' ולאמן ההיפ הופ טיי דולה סיין, למה שהפך לאחד הלהיטים המרעננים והקליטים ביותר של השנה.