החל מאמש, הרבה מאוד צעירים של שנות השמונים עוקבים בדאגה אחרי מי שהיה אליל הנוער באותה התקופה, וסחף אחריו עשרות אלפי מעריצים ומעריצות, הזמר אדם, אשר בית החולים איכילוב הודיע על התדרדרות במצבו, שיתף בעבר על הדברים שקרו לו, ועל הסיבה לכך שהוא מאושפז, אך החל מאמש, כשהועבר לטיפול נמרץ, החלה ההתעניינות בו לגבור.



מי שמנסים קצת להרגיע את ההיסטריה סביבו הם משפחתו וחבריו של הזמר, אשר מבקשים אמנם להתפלל לשלומו, אך יחד עם זאת, מנסים להסביר שאמנם היתה החמרה, אך עדיין יש תקווה גדולה כי הוא ייצא מהעניין הזה בצורה טובה. אחד החברים המקורבים אליו, זמר להקת פורטרט, רון רוזנפלד, ניסה להנמיך את הלהבות וסיפר למעריב אונליין": "מגזימים קצת עם הדיווחים לגביו, הוא אמנם נמצא כעת בטיפול נמרץ, אבל חליק, תנו לו רגע להיות חולה". 



כזכור, אמש דווח חלה כי החמרה במצבו של הזמר אדם שאושפז לפני כשלושה וחצי חודשים בעקבות ניתוח שהסתבך וגרם למחלת צהבת קשה. המרכז הרפואי איכילוב הודיע כי חלה התדרדרות במצבו של המוזיקאי וכי הוא בהכרה ונושם בכוחות עצמו. כמו כן נמסר כי הזמר הועבר לאשפוז ביחידה לטיפול נמרץ כירורגי. משפחתו מבקשת "להתפלל לרפואת אדם חיים בן חווה".

בפוסט שפרסם לפני כחודשיים, חשף הזמר כי הוא אושפז בבית החולים איכילוב לניתוח להוצאת כיס המרה. מדובר בניתוח פשוט כביכול, אך הוא הסתבך וגרם לו למחלת צהבת וכאבי בטן, שבגללם אושפז שוב. במהלך האישפוז לקה אדם בדלקת חריפה באיברים הפנימיים, תהליך שלפי רופאיו, יכול להיות ארוך ומסוכן מאוד.