עשרים שנה חלפו ביעף מאז שהגיח לעולם המוזיקה הזמר רגב הוד (37), אז שחקן כדורגל במכבי שעריים ומוכר בדוכן פלאפל, עם אלבום הבכורה הלא רשמי שלו, "כרטיס ביקור". במשך חמש שנים הופיע הוד על כל במה אפשרית בשביל להגשים את חלומו להגיע לפסגה שבה נגע ב־2003, עם צאת להיטו "התינשאי לי", שהפך את המדינה והביא לו תהילה ארצית.



"אני מאמין שלכל שיר יש מזל משלו", מספר הוד במבט לאחור. "אני פחות מחבב את זה שמחפשים להשוות בין להיט עבר לשיר חדש. אני חושב ש'התינשאי לי' ליווה וילווה אותי כל החיים, והוא גם הפריצה שלי, אבל מתאים לתקופה ולזמן שלו".



עם גל ההצלחה, הוסיף הוד להקליט כמה להיטי אינסטנט כמו "בתלם אוהבים", "אני לא מלך", "יד אלוהים" ועוד, שהפכו אותו לזמר בולט בז'אנר. בשלב מסוים, על אף שלאורך כל הדרך הוסיף להקליט שירים, התקשה הוד לשחזר את ההצלחה הגדולה ופנה לערוץ ההצלחה המהיר ביותר: הריאליטי.


הוא כיכב ב"היחידה", ריאליטי המשחזר את חוויית הלהקות הצבאיות (HOT), ובימים אלה חורך את המסך עם אשתו הלן ב"המרוץ למיליון", וחושף את חיי הזוגיות שלו בפני מדינה שלמה.





"כשהייתי חייל לא התקבלתי ללהקה צבאית, ו'היחידה' הייתה מעין סגירת מעגל בשבילי", הוא אומר. "'המרוץ למיליון' היה חלום של הלן אשתי, ואין מאושר ממני שהייתי השותף שלה לחוויה העוצמתית הזאת".



בימים אלה הוציא הוד אלבום חדש, תשיעי במספר, "לחייך", שיוצא כשלוש שנים מאז אלבומו האחרון, ולדבריו מדובר באלבום הכי מיוחד שלו: "האלבום שונה מכל מה שעשיתי עד היום. זה אלבום ססגוני. אפשר למצוא בו הכל מהכל: ממוזיקה ים־תיכונית, שממנה צמחתי ולה אני נאמן, ועד שירי פופ עכשוויים, שיתופי פעולה עם 'עמרי 69', אבי אוחיון, פאר טסי וג'ורדי".



בינתיים, על אף היותו זמר מנוסה וכוכב ריאליטי, ממשיך הוד להתגורר עם אשתו ושתי בנותיו ברחובות, הרחק מתל אביב: "רחובות בשבילי היא בית. זו עיר ילדותי, גדלתי בה ואני חושב שאני נשאר שם כי אני רגיל אליה, המשפחה שלי סביבי ויש משהו מקסים בהתנתקות מהעיר הגדולה".



לא חסרים לך חיי הלילה של תל אביב?
"כשאני רוצה רעש ובלגן, אני מניע את הרכב ונוסע לתל אביב למסיבות".



האמנת שתגיע לאלבום תשיעי?
"התחלתי בגיל 18 והייתי צעיר ומלא חלומות ופנטזיות. בשלב מסוים הבנתי שעם חלומות לא משלמים מסים, ושהדרך הזו צריכה להיות מאוד מפותלת ומתעתעת, ואני אסיר תודה על הדרך והזכות שניתנו לי".



המירוץ למיליון. צילום מסך
המירוץ למיליון. צילום מסך



אתה מרגיש פספוס בקריירה?
"לא. אני שלם עם כל החלטה שלקחתי".



אתה חושב שהריאליטי מושך את הפוקוס מהקריירה המוזיקלית שלך?
"לא. ב'המירוץ למיליון' אני שר בין משימה למשימה, ונחשף כאדם. זו חשיפה שמאוד חשובה לתדמית של אמן. הקהל מקבל אותך הכי נקי ואמיתי".



איך הלן ואתה התכוננתם לתוכנית?
"הלכנו לטיפול זוגי. היה לנו חשוב לשמור אחד על השנייה ולקחת את החוויה למקום טוב של ביחד".



היית רוצה שבנותיך יהיו זמרות?
"אני חושב שזה ענף קשה. לא אעודד אותן ללכת לשם, אבל בהחלט אתמוך ברצונותיהן".



מה החלום שלך?
"הייתי מאוד רוצה בן זכר".



רגב הוד – "לחייך" – מופע ראשון בסיבוב, הערב (ראשון) ב־22:00, זאפה הרצליה