שירי מימון (36) לא מפסיקה לעבוד: במקביל להיותה שופטת בתוכנית הכישרונות "אקס פקטור", ולגידול שני ילדים, שהקטן בהם, עילאי, עוד לא בן חצי שנה, שחררה שבוע שעבר הזמרת שיר חדש בשם "אחותי". שנים רבות לאחר שהתגלתה בתוכנית הכישרונות "כוכב נולד" מספרת הזמרת בתוכניתה של איריס קול ברדיו 103FM על אחותה שעמדה לצידה לאורך כל הדרך וחברה אליה לצילומי הקליפ לשיר החדש: "לבנת בת 41 היא אחותי הגדולה. יש לה עור פנים מושלם והיא מדהימה. היא נולדה במזל סרטן שמגדיר את הנולדים בו כאנשים משפחתיים שבוחרים את חבריהם בפינצטה, זו בדיוק אחותי ואנחנו מאוד שונות".



על פער הגילאים בינה לבין אחותה סיפרה מימון: "כשהיינו ילדות הפער היה יותר משמעותי בינינו. ככל שגדלנו והגענו לגיל ההתבגרות התחלנו להחליף בינינו בגדים ושמרנו על פתיחות. היו לנו גם תקופות של ריחוק אך יש משהו באחיות שתמיד ישמרו על קשר מיוחד, את הדברים הכי סודיים שקרו לי סיפרתי קודם כל לאחותי ולאמא שלי". 




על תהליך הרכבת השיר שיתפה: "את המילים כתב נועם חורב, איתו אני עובדת כבר שנים רבות. הוא מרבה לכתוב על חייו האישיים ואני תמיד מבקשת ממנו שישלח לי חומרים. את השיר 'אחותי' הוא בכלל כתב על אחותו. קראתי את הטקסט ומיד התחברתי, לפעמים זה פשוט קורה. שלחתי את הטקסט למלחין והחל תהליך יצירת השיר. כשחשבתי על הקליפ דבר ראשון חשבתי על אחותי. במקביל, ביקשתי מחברי בפייסבוק שישלחו לי סיפורים משותפים להם ולמשפה שלהם כמקור השראה. הגיעו אליי כ-70 אלף פניות, זה היה מעניין ומרתק. כנראה שהנושא נגע בהמון אנשים ולכן יצר תנועה גם ברשת".



עריכה: איתמר זיגלמן