הזמר אייל גולן סיפר בראיון ששודר הערב (שני) בערוץ 12 על פרשיית הקטינות בה נחשד בבעילה אסורה בהסכמה, ואמר כי בעקבותיה הוא ניתק כל קשר עם אביו, דני ביטון. "אני לא מדבר עם אבא שלי. מהיום שלקחו אותי לחקירה אני לא מדבר איתו, ולא רוצה שום קשר איתו", סיפר גולן. "מחקתי את שם המשפחה מתעודת הזהות שלי - ביטון מחוק". הזמר, שגודל על ידי אימו, הוסיף: "הוא עשה משהו שלא ייעשה, וכשאני אומר לו עשרות פעמים: 'אתה לא יכול להביא בחורות להופעות שלי', והוא עדיין הביא וזה כמעט גרם לי לגמור את הקריירה. הוא מעולם לא היה שם בשבילי. יאן לא יודע שיש לו סבא". 

הזמר אמר כי הוא מקווה שהציבור יסלח לו על הפרשה. "יש משפט שאיזה זמר שר: 'אני מבקש סליחה, לטעות זו חולשה אנושית ולמחול זו מעלה אלוהית'. אני מקווה שזה מה שיהיה, בסופו של דבר, אני מבקש סליחה", אמר גולן. "אני אומר אותה הרבה זמן אבל אנשים לא מקשיבים". גולן התייחס גם לחזרתו לבת זוגו לשעבר, הדוגמנית רוסלנה רודינה, לאחר התפוצצות הפרשה. "תראה אם היינו חוזרים לחודש, חודשיים, כדי לשקם את השם הייתי אומר לך סבבה אבל הבאנו ילד ביחד, חמש שנים ביחד", סיפר. "אני לא יודע להגיד לך אם אפשר בקלות להיות בת זוג שלי ולהיות מישהי עם קריירה, ולהיות איתי זה קצת קשה".

הזמר דיבר גם על אשתו לשעבר, הדוגמנית אילנית לוי. "אני ואילנית תמיד קרובים, היא אמא של הילדים שלי. לדעתי, ולדעת רבים, מלכת היופי הכי יפה שהייתה בישראל אי פעם. היא נמצאת במקום טוב היום, בזוגיות של שנים, אני הפסקתי לספור. היא לא במקום של לחזור. כשנשאל אם היה רוצה לחזור ללוי אם הייתה פנויה, ענה: "וואלה, התקלת אותי". 

:
 

כזכור, בחלק הקדום של הראיון דיבר גולן על המחיר ששילם בעקבות הפרשה. "אני תמיד אומר שהזכרון הישראלי קצר. הכל רוצים חדש וחדש ודווקא במקרה הזה, פרשת אייל גולן, מתעכבים עליה כל כך הרבה זמן. אני מקווה שאנשים יבינו שבסופו של דבר נעשו פה טעויות, מי שהיה צריך לשלם על הטעויות האלה שילם", מסכם גולן. "אני שילמתי עליהן בנפש חזק מאוד מאוד וגם בכסף. אני מעריך שהפסדתי 30 מיליון שקל". 
  
דני ביטון. צילום: יוסי זליגר, פלאש 90
דני ביטון. צילום: יוסי זליגר, פלאש 90