פרשת הוויזה לארצות הברית של הזמר עמיר בניון ממשיכה לעורר גלים. בשיחה היום (שישי) עם מעריב אונליין הכחיש בניון כי הוויזה מחכה לו בשגרירות. "הזמינו אותי שוב ואמרו לי שהם רוצים שאשלח מכתב מסוים בשביל לקבל את הוויזה. התקשרו אליי היום ואמרו לי גם אם אבוא לשגרירות הם לא מבטיחים לתת לי ויזה. איחלתי להם שבת שלום ואמרתי 'אם אני מגיע עד אליכם ולא מקבל ויזה אז ברוכים תהיו'". 


כזכור, בניון הוזמן לשיר בטקס יום השואה הבינלאומי במטה האו"ם בניו יורק, אולם לא קיבל אשרת כניסה בגלל שנטען כי הביע דעות גזעניות בשיר שכתב, מה שגרם להחרמתו על ידי נשיא המדינה ראובן ריבלין. 
 
בניון מתח ביקורת על סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי: "היא יכולה לטפל בזה ולסדר לי ויזה. היא כנראה הוציאה את זה שנתנו לי אישור, כשהיא תשיג אותו, שתביא לי אותו". לדבריו, "אם היא הייתה רוצה שתהיה לי ויזה היא הייתה סוגרת לי ויזה". 

"זה עבר כל גבול, הם הגזימו", אמר הזמר, "יש לי ילדים קטנים שלא יודעים שאלה חבר'ה מהשגרירות האמריקאית ואומרים לי 'אבא תגיד, למה כותבים עליך שאם תיסע אולי לא תחזור?'. אז אולי מלמעלה מסמנים לי שהכל קרה נכון אבל שלא יספרו סיפורים שהתקשרו אליי כדי להעביר אותי עוד מסדר צבאי אמריקאי שאין לי כוח לעבור".