כבר ארבעה עשורים שירמי קפלן, מהילדים הנצחיים של הרוק הישראלי, מלווה בנאמנות את הפסקול הישראלי בשלל וריאציות: תחילה כמתופף, בהמשך כיוצר וחבר להקות רוק ("תערובת אסקוט", "ניצולי הפיצוץ") ובסופו של דבר התביית על פינת הסוליסט, שהניבה קריירה משגשגת הנמשכת עד היום.

ירמי קפלן. יח"ץ
ירמי קפלן. יח"ץ

האלבום סורק את הקריירה של קפלן, החל מ"מודדת" ו"מדוע לא באת" מאלבום הבכורה שלו עם להקת "הפרחים", דרך "הדפוק הזה" ו"מחפשת" מאלבומו השני; כמו גם להיטים משאר אלבומיו דוגמת "כבר עכשיו" (המזוהים מפסקול הסדרה "הפוך"), "אני אשתנה", "כמה את צודקת" ועד שיתוף הפעולה האחרון והאלקטרוני שלו עם ספנסרוסו באלבום "פטיש", וכמובן הקאבר המוצלח של קפלן ל"גלי", שביצע במקור ילד הפלא נועם קניאל, אי שם בסבנטיז.






זאת בוודאי משימה לא פשוטה לברור 15 שירים מתוך קריירה בת כמעט 40 שנה, אך קפלן השכיל לבחור בפינצטה ובדייקנות את הלהיטים המזוהים עמו ביותר - השירים שהוא מחויב לבצע בכל הופעה.

האוסף הוא חובה עבור הקהל של קפלן בפרט וחובבי הרוק הישראלי בכלל, המקבלים כאן מנה גדושה ואיכותית של רוקנרול מבית היוצר, שאומנם לא מסכם את הקריירה שלו, אך חולק כבוד לפרק מסוים בחייו המקצועיים, כשפניו מועדות בציפייה לפרק הבא.