הפגישה המרגשת והסוף הטרגי: כשהזמר חנן בן ארי הגיע אמש להופעה בכפר יונה הוא לא היה יכול לתאר לעצמו שרכזת התרבות של המקום, שקיבלה אותו בחום וביקשה ממנו לצלם ברכה לילדיה, תופיע בבוקר שלמחרת בכל העיתונים בידיעה על תאונת דרכים קטלנית, בה נהרגו שני ילדיה והיא עצמה נפצעה קשה.



הערב פרסם הזמר פוסט מרגש לכבודה: "הלב שלי מתפוצץ מאז הבוקר ואין לי מילים, אבל חייב לשתף אתכם. אתמול הופעתי בהיכל התרבות בכפר יונה, עיר קטנה ויפה ליד נתניה. את פנינו קיבלה אחת מהמארגנות, רכזת תרבות בשם שירלי, עיניים מאירות, מרוגשת. היא סיפרה שהיא חיכתה הרבה זמן לערב הזה. הביאה את הילדים שלה להצטלם, ביקשה בנימוס סרטון ברכה לקראת הבר מצווה של הבכור שלה, אמרה לי 'תתן את הלב שלך! כמו שאתה יודע...', ואני, לא היה לי לב להגיד לה עד כמה הגעתי להופעה הזו חולה, לא יודע מאיפה להביא את האנרגיות בכלל".





"איכשהו, באמת שאין לי הסבר, מרגע שהתחילה ההופעה היה קסם באוויר, תחושה שקשה לתאר, נוצר איזה חיבור נדיר עם הקהל", כתב הזמר. "כשסיימתי את 'מה אתה רוצה ממני', מצאתי את עצמי מתפרק מבכי על הבמה, לא מצליח לעצור... מופע ממש לא רגיל מבחינתי - בלי שום הכנה וציפייה. כנראה שהלב כבר ידע. אחרי ההופעה ניגשה אלי שוב עם הילדים, הצטלמנו, אולי תמונות אחרונות, הודיתי לה על הרגעים הנדירים שזכינו לחוות בזכותה ונפרדנו בהבטחה להיפגש בהופעות הקרובות".



"בבוקר קמתי וראיתי מיליון הודעות ושיחות שלא נענו", הוסיף המוזיקאי. "פתחתי את המחשב וראיתי את הידיעה על התאונה הקשה בשומרון, ופתאום ראיתי את התמונות של משפחת ליפניק; שירלי, אוהד בעלה, הילדים. ברגע אחד נשרף לי הלב, לא מצליח לעכל ולהכיל את עוצמת הכאב".



"איך ברגע אחד נגדעים חיים, משפחה שלמה חוזרת מהופעה ולא מגיעה הביתה", כתב הזמר וביקש מהקוראים להתפלל לרפואתם של הפצועים. "לא מפסיק לחשוב על שירלי, על אוהד, על הבן הבכור אחיה שאמור לחגוג בר מצווה ממש עוד מעט".