צמד הבנות העולה שזכה ללא מעט כותרות בתקופה האחרונה כ"תשובה הנשית לסטטיק ובן אל", "קייט ואור", תוקפות את סטטיק. "תלמד להיות ג'נטלמן", כתבו לו השתיים בפוסט שהעלו לאינסטגרם בעקבות תקרית בה ככול הנראה נפגשו עם המוזיקאי המצליח במהלך מסיבת יום הולדת, וזכו להתעלמות צורמת במיוחד ממנו.



"סטטיק יקירי, ביום חמישי האחרון נפגשנו באירוע יום הולדת בתל אביב", פתחה אור אדי, אחת מבנות הצמד. "אחרי הכרות עוד מימי חיפה בהם אני זוכרת אותך מנסה את מזלך בדיוק כמוני, נזכרתי שבכל רגע בדרך שלך לפסגה, פרגנתי לך וכשהצלחת לא הייתה שמחה ממני. אני יודעת כמה מוכשר אתה וכמה מגיע לך".



 

סטטיק יקירי... יום חמישי האחרון נפגשנו באירוע יומולדת בתל אביב.  אחרי הכרות עוד מימי חיפה בהם אני זוכרת אותך מנסה את מזלך בדיוק כמוני.. נזכרתי שבכל רגע בדרך שלך לפסגה פרגנתי לך וכשהצלחת לא היתה שמחה ממני.  אני יודעת כמה מוכשר אתה וכמה מגיע לך. בחמישי האחרון שנפגשנו בכניסה לאותה יומולדת באתי אלייך להגיד שלום ולפרגן והתעלמת ממני בבוטות..סובבת את הגב והמשכת בשלך. הופתעתי ממך באותו רגע ושוב ניסיתי לפנות אליך כשעמדתם איתנו לבד בכניסה ושוב התעלמת ממני. לאחרונה השוו בתקשורת את קייט ואור לתשובה הנשית לסטטיק ובן אל. בכל ראיון פרגנתי לך והתגאתי בהשוואה...אחרי שראיתי את הסטטוס הזה שפירסמת באותו הערב, אני חושבת שאני אוותר על ההשוואה אלייך... לא חוכמה לכתוב סטטוסים מפוצצים באינסטגרם, חשוב יותר לעמוד מאחוריהם. אז לפני שאתה מפזר אהבת חינם...תהיה קודם ג׳נטלמן. באהבה תמיד, אור אדי ❤️ #אהבתחינםעלק @static_official

A post shared by Or Eddie - אור אדי (@oreddie) on



"בחמישי האחרון שנפגשנו בכניסה לאותה מסיבת יום הולדת", המשיכה הזמרת. "באתי אלייך להגיד שלום ולפרגן והתעלמת ממני בבוטות, סובבת את הגב והמשכת בשלך. הופתעתי ממך באותו רגע ושוב ניסיתי לפנות אליך כשעמדתם איתנו לבד בכניסה ושוב התעלמת ממני".





"לאחרונה השוו בתקשורת את קייט ואור לתשובה הנשית לסטטיק ובן אל", סיכמה אדי. "בכל ראיון פרגנתי לך והתגאיתי בהשוואה. אחרי שראיתי את הסטטוס הזה שפרסמת באותו הערב, אני חושבת שאני אוותר על ההשוואה אלייך. לא חוכמה לכתוב סטטוסים מפוצצים באינסטגרם, חשוב יותר לעמוד מאחוריהם. אז לפני שאתה מפזר אהבת חינם, תהיה קודם ג׳נטלמן. באהבה תמיד, אור אדי".


את תגובת סטטיק ומנהליו לא ניתן היה להשיג