זוכרים את הראפר נלי? ובכן, אחרי הסיפור הבא כנראה שתעדיפו לשכוח אותו. הראפר האמריקאי שמוכר בעיקר בזכות הלהיט הגדול שלו מ-2002, "Dilemma", מואשם על ידי מספר נשים באונס ותקיפה מינית, בשתי תקריות שונות. בתביעה שהוגשה בארה"ב על ידי בחורה בריטית אלמונית, נטען כי נלי כפה עליה יחסים מיניים, לאחר שהוזמנה למסיבה בחודש שעבר. הבחורה, שטענה כי הייתה מעריצה של הזמר, סיפרה בתביעה כי נלי הזמין אותה לחדר צדדי במסיבה, שם חיכתה בחורה נוספת איתה הוא קיים יחסי מין ואילץ אותה להסתכל על האקט.



בהמשך, נלי הכריח אותה לגעת באיבר מינו, ואז כפה עצמו עליה. הבחורה הצליחה להימלט, וטענה כי הזמר אמר לה לפני שברחה, כי הוא "עוד ימצא אותה".





התקרית הזאת מצטרפת למקרה נוסף, ישן יותר בו טענה בחורה אמריקאית כי הזמר אנס אותה באוטובוס של סיבוב ההופעות שלו. הזמר דוחה את כל הטענות נגדו, וגם הגיש תביעה נגדית, עורכי דינו טוענים כי הטענות מומצאות לחלוטין ומונעות מרצון להרוויח על חשבון הזמר. אנחנו ניתן לבית המשפט להכריע בסוגייה.



מי המעריץ הסודי של קארדי B?
ואם כבר בראפרים עסקינן, אז השם החם ביותר בעולם הראפ בתקופה האחרונה הוא כמובן קארדי B, שעל אף ההצלחה האדירה שלה בעולם, עדיין מצליחה להתלהב מפתק קטן שנשלח אליה מ… סולן יו 2 - בונו.






בזמן טקס הגראמי שהתקיים שלשום העלתה הראפרית סרטון מתלהב במיוחד לאינסטגרם שלה, בו היא מספרת בהתרגשות שיא שהיא קיבלה פתק מהאחד והיחיד – בונו, ובו כתוב שהיא הדבר הכי חם באירלנד. 

 

I️ CANT BELIEVE IT !!

A post shared by Cardi B Official IG (@iamcardib) on



בסרטון נראית קארדי בי מקפצצת ומצחקקת, ואומרת כי היא פשוט לא מאמינה שבונו יודע מי היא בכלל, וגם כי השמות של שניהם מתחילים באות B, כך שזה כנראה meant to be. פייר – מרגש!