כוכבי הנוער והרשת המובילים ביותר בישראל, יוצאים מהמסכים ומגיעים לפגוש את המעריצים בפסטיבל מיוחד. האירוע החד פעמי יימשך שלושה ימים בתאריכים ה-22 עד ה-24 בפברואר, ויכלול מופעים ומפגשים עם כוכבי הנוער והרשת נועה קירל, קטריקס ודורון ביטון, סטפן, קים אור אזולאי ואשלי וקסמן בקשי.



רשת מלונות 'פתאל' תקיים בפעם הראשונה את פסטיבל 'פתאל ביט', במהלכו ייערכו מופעים והרצאות של כוכבי הנוער והרשת המובילים בישראל במלון U סאנרייז קלאב אילת, במסגרת הכל כלול, כאשר המופעים כולם יתרחשו במלון. חבילת הנופש מיועדת למשפחות עם ילדים בגילאי 8-18, המחפשים חופשה ייחודית המשלבת תוכן איכותי ועדכני בהשתתפות הכוכבים והיוטיוברים האהובים.



ביום חמישי יתקיים אירוע הפתיחה במסגרתו קים אור אזולאי, אושיית האופנה והאינסטגרמרית המובילה, תדבר על הטרנדים הכי חמים ומהי אופנה אמיתית. אחריו, הערב ימשיך למופע המוזיקלי המרכזי, קטריקס ודורון ביטון, הצמד הלוהט ביותר בפופ הישראלי עם מיליוני צפיות ב- Youtube.



ביום שישי יתקיים מופע צהריים בכיכובם של סטפן, הרקדן והזמר שכבש את המדינה, במופע סטרייט דאנס בליווי רקדני היפ הופ וברייקדאנס. אירוע פתיחה של ערב היום השני יכלול שיחה עם אשלי וקסמן בקשי, היוטיוברית המובילה שתדבר על "מה זה להיות בקשית אמיתית?". המופע מרכזי של יומו השנים של הפסטיבל יכלול הופעה של נועה קירל, נסיכת הפופ של ישראל.



מהלך זה של רשת פתאל מוערך בהשקעה של כ- 120,000 ש"ח, והוא מתקיים לצד מופעי ופעילויות הבידור השוטפות בבתי המלון לאורך כל השנה, כדוגמת: מחזות זמר, הצגות ילדים ומועדוני משחקים.



מלון Uסאנרייז קלאב אילת הכל כלול הינו כפר נופש בקיבוץ אילות, 5 דק' מאילת, הכולל אטרקציות בלעדיות: פארק מתנפחים חדש, מגרשי ספורט –קט-רגל וכדורסל, 2 בריכות (מקורה מחוממת ופתוחה), מופעי בידור מרהיבים, מועדוני נוער עם עמדות פלייסטיישן, 5 ברים, גלידה אמריקאית, ברד וארטיקים בבריכה, אלכוהול למבוגרים, מרבצי דשא וגני שעשועים. המלון ייעודי לחופשות משפחתיות, ומספק לילדים פעילויות ותעסוקה מסביב לשעון.